Η κορυφαία έκδοση της ναυαρχίδας των SUV μοντέλων της Audi τροφοδοτείται από έναν 4λιτρο V8 κινητήρα ντίζελ – τον ισχυρότερο του είδους του στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και επίσημα το νέο SQ8 ακολουθώντας παρόμοια προσέγγιση στον τομέα του κινητήρα με τα υπόλοιπα μοντέλα σπορ μοντέλα της γκάμας της που κοσμούνται από το γράμμα S. Ως εκ τούτου, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος έχει χωρητικότητα 4,0 λίτρων αποδίδοντας 435 ίππους και ροπή 900 Nm από τις 1.250 έως και τις 3.250 σ.α.λ. Στις χαμηλές ταχύτητες, και συγκεκριμένα έως τις 2.200 σ.α.λ., ενεργοποιημένο είναι το ένα από τα δύο τούρμπο, ώστε να περιορίζεται η κατανάλωση καυσίμου, με το δεύτερο να μπαίνει στο παιχνίδι αμέσως μετά, για βέλτιστη απόδοση – και οι δύο βρίσκονται εγκατεστημένη ανάμεσα στο V που διαμορφώνουν οι 8 κύλινδροι.

Πέρα από τα δύο τούρμπο, το «παρών» δίνει και ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπιεστής, ο οποίος βρίσκεται εγκαταστημένος πίσω από τον εναλλάκτη και βοηθά τον 8κύλινδρο κατά την εκκίνηση και κατά την επιτάχυνση από τις χαμηλές στροφές. Η κινητήρια δύναμη πίσω από τον Electrically Powered Compressor βρίσκεται ένα 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα, το οποίο αποτελεί την ραχοκοκαλιά του ήπιου υβριδικού συστήματος με το οποίο συνεργάζεται ο V8 κινητήρας ανακτώντας ισχύ έως  και 8 kW. Αξίζει να σημειωθεί πως η όλη διάταξη παρέχει τη δυνατότητα coasting (ρολάρισμα με τον κινητήρα σβηστό) για 40 δλ. με ταχύτητες από 55 έως και 160 χλμ. Σύμφωνα με την Audi, το SQ8 είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,8 δλ. επιτυγχάνοντας ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Το σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου απαρτίζεται από ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και τετρακίνηση με κατανομή της ροπής σε ποσοστό 40/60 ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα. Το «παρών» δίνει και ένα σπορ μπλοκέ διαφορικό που έχει την ικανότητα να διανέμει τη ροπή ανάμεσα στους τροχού του πίσω άξονα. Από εκεί και πέρα, όλες οι εκδόσεις του SQ8 είναι εφοδιασμένες με το πρόγραμμα Dynamic Select, το οποίο διαθέτει επτά προγράμματα, αερανάρτηση, που αυξομειώνει το ύψος σε ένα εύρος έως και 90 χλστ., ενεργές αναρτήσεις, ηλεκτρομηχανικές, επίσης ενεργές, αντιστρεπτικές δοκούς, οι οποίες ενεργοποιούνται μέσω του 48βολτου ηλεκτρικού κυκλώματος του οχήματος, καθώς και τετραδιεύθυνση.

Σχεδιαστικά, το νέο SQ8 ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις της σειράς χάρη στη γρίλια, η οποία είναι βαμμένη σε ασημί ματ χρώμα, τον πίσω διαχύτη και τις τετραπελές απολήξει της εξάτμισης, τα διαφορετικά καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και τους τροχούς των 21 ή 22 ιντσών. Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι εξίσου γνώριμη, με τις δύο οθόνες να κλέβουν την παράσταση σε συνδυασμό με τα σπορ καθίσματα, τα οποία είναι επενδεδυμένα με αλκαντάρα και δέρμα. Οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν ως είχαν, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τη δυναμική του χώρου φόρτωσης, στον οποίο οι επιβάτες μπορούν να αποθηκεύσουν αντικείμενα με χωρητικότητα 605 λίτρων – ή έως και 1.755 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
50% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
50% (1 ψήφος)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 2
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά