Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για το νέο DS 9

Η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα το νέο DS 9, ένα παγκόσμιο μοντέλο που θα παράγεται στην Κίνα, το οποίο έρχεται να τοποθετηθεί στην κορυφή της πυραμίδας των διαθέσιμων μοντέλων της DS Automobiles.

Το DS 9 είναι το τρίτο νέο μοντέλο της DS Automobiles, δίπλα στα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback, το οποίο έρχεται να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της βασιζόμενο στη γνώριμη πλατφόρμα EMP2 του Groupe PSA, στην οποία βασίζεται και το ομόσταβλο Peugeot 508, με το οποίο μοιράζεται πολλά από τα επιμέρους μηχανικά μέρη – και όχι μόνο.

DS 9

Όπως ανακοινώθηκε προ ολίγου, το νέο DS 9 θα κατασκευάζεται στην Κίνα, η οποία αναμένεται να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του. Ωστόσο, όπως αναφέρουν οι ιθύνοντες της DS Automobiles, το «9» είναι ένα μοντέλο που θα διατίθεται σε ολόκληρο τον κόσμο αποτελώντας εν πολλοίς τη ναυαρχίδα της.

DS 9

Το νέο DS 9 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις plug-in υβριδικές εκδόσεις και μια βενζινοκίνητη. Η κορυφαία εξ αυτών είναι η E-Tesne, η οποία είναι τετρακίνητη, συνδυάζοντας τις αρετές ενός 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, ενός ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται εγκατεστημένος μέσα στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αλλά και ενός ακόμα, στον πίσω άξονα. Εδώ, η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 360 ίππους, σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία.

DS 9

Η πρώτη και μικρότερη plug-in υβριδική έκδοση κινείται από μια απλούστερη εκδοχή της παραπάνω διάταξης, καθώς εδώ ο πίσω ηλεκτροκινητήρας λάμπει δια της απουσίας του. Η συνδυαστική για την περίσταση ισχύς φτάνει στους 225 ίππους, με την εν λόγω εκδοχή του DS 9 να έχει ηλεκτρική αυτονομία, χάρη στην μπαταρία των 11,9 kWh, που κυμαίνεται μεταξύ 40 και 50 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.

DS 9

Η DS Automobiles δηλώνει πως ο εμπρόσθιος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 110 ίππους και ροπή 320 Nm. Η συγκεκριμένη μονάδα αξιοποιείται, σύμφωνα με τους Γάλλους, προκειμένου το αυτοκίνητο να ξεκινήσει από κατάσταση ακινησίας, αλλά και για να ενισχυθούν οι επιδόσεις του σε συνθήκες υψηλού φορτίου. Επίσης, αποτελεί την μοναδική κινητήρια δύναμη στην περίπτωση που ο οδηγός θελήσει να κινηθεί με μηδενικούς ρύπους – κι αυτό με ταχύτητες που μπορεί να φτάσουν τα 135 χλμ./ώρα.

DS 9

Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να «γεμίσει» μέσω του on-board συστήματος φόρτισης των 7,4 kW σε χρόνο 1 ώρας και 30 λεπτών σε δημόσιο σταθμό φόρτισης ή σε οικιακή πρίζα. Όπως ανακοινώθηκε, στο εγγύς μέλλον η γκάμα του DS 9 θα εμπλουτιστεί με μια τρίτη και επίσης προσθιοκίνητη plug-n υβριδική έκδοση, η οποία θα αποδίδει συνδυαστική ισχύ 250 ίππων διαθέτοντας παράλληλα και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία – προς το παρόν ωστόσο η γαλλική φίρμα δεν προσδιορίζει τα ακριβή χαρακτηριστικά της. Αργότερα το «παρών» θα δώσει και μια αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση (PureTech), με κίνηση στους εμπρός τροχούς και απόδοση 225 ίππων.

DS 9

Το νέο DS 9 είναι ένα πολυτελές αυτοκίνητο τριών όγκων με μήκος 4,93 μ., πλάτος 1,85 μ. και μεταξόνιο 2,9 μ. Όπως αναφέρει η DS Automobiles, η γαλλική λιμουζίνα εφοδιάζεται με ενεργή ανάρτηση, η οποία προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ ανάλογα με τα στοιχεία που λαμβάνει από μια πληθώρα καμερών και αισθητήρων με γνώμονα την ιδανική αναλογία ανάμεσα στην άνεση και τον σπορ – τηρουμένων των αναλογιών – χαρακτήρα. Στο εσωτερικό, η DS Automobiles επιχείρησε να προσδώσει μια πολυτελή αύρα – αλλά και μπόλικα τεχνολογικά καλούδια που άπτονται της ασφάλειας και της υποβοήθησης της οδήγησης, όπως είναι για παράδειγμα τα DS Night Vision, DS Driver Attention Monitoring, DS Active Led Vision, DS Smart Access κ.α.

Ποιος από τους 7 φιναλίστ για το COTY 2021 κερδίζει τη δική σας ψήφο σαν Αυτοκίνητο της Χρονιάς;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου