28 Φεβ 2018

Πρεμιέρα για το νέο Honda CR-V

Στην Έκθεση της Γενεύης, η Honda παρουσιάζει το νέο CR-V που δεν «περιορίζεται» μόνο σε αναβαθμίσεις αισθητικής φύσεως, με τη 2λιτρη υβριδική έκδοση με τις 2+1 κινητήριες μονάδες να κλέβει την παράσταση.

Honda CR-V

Σχεδιαστικά, το νέο Honda CR-V εναρμονίζεται πλήρως με τα αισθητικά πρότυπα τω υπολοίπων μοντέλων της μάρκας. Κύριο χαρακτηριστικό της εξωτερικής περιβολής του είναι οι λεπτότερες κολώνες Α (σ.σ.: κάτι που είδαμε να «ξεκινά» με το NSX), το διευρυμένο σε σχέση με το παρελθόν μεταξόνιο (εξ oυ και η δυνατότητα παραγγελίας μιας έκδοσης με τρεις σειρές καθισμάτων για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου), οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα, τα τονισμένα φτερά, καθώς και η «ενεργή» μάσκα με το σύστημα Active Shutter Grille που βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση και την οικονομία καυσίμου. Στις τετρακίνητες εκδόσεις, όπως επισημαίνει η Honda, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, ανέρχεται στα 208 χλστ., ενώ σε όλες τις εκδόσεις το πλάτος του αμαξώματος έχει αυξηθεί σε σχέση με το παρελθόν.

Εκεί όμως που το ενδιαφέρον… κορυφώνεται, είναι στα μηχανικά μέρη και ιδιαίτερα σε εκείνα της 2λιτρης υβριδικής έκδοσης, η οποία πέρα από τον θερμικό κινητήρα, διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες. Το σύστημα δύο+ενός κινητήριων μονάδων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, έναν 2λιτρο i-VTEC 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το υβριδικό Honda CR-V Prototype

Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα επιστρέφει μέσω της γεννήτριας για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία «on-demand» στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα.

Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το όχημα θα κινείται μεταξύ των προγραμμάτων Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Το Engine Drive ενεργοποιείται, ανάλογα με τις ανάγκες, για πιο «ζωηρή» επιτάχυνση και αποδοτική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ανανεωμένο Honda CR-V θα διατίθεται και με τον γνώριμο 1.500άρη VTEC τούρμπο βενζινοκινητήρα της Honda, ο οποίος θα συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα τύπου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις μετάδοσης.

Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένεται να δημοσιοποιηθούν την επόμενη βδομάδα στο 88ο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Εντούτοις, όπως ανακοινώθηκε, το «συμβατικό» CR-V θα είναι διαθέσιμο στη γηραιά ήπειρο από το προσεχές φθινόπωρο και το υβριδικό από τις αρχές του 2019._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Honda CR-V
  • Honda CR-V
  • Honda CR-V
  • Honda CR-V
  • Honda CR-V
Ετικέτες: