Ένα ακόμα SUV μετά τα Arona και Ateca έρχεται να προστεθεί στη διαθέσιμη παλέτα των αυτοκινήτων του είδους για τη Seat. Ο λόγος για το νέο Tarraco.

Τα SUV, όπως πολλάκις έχουμε επισημάνει στο παρελθόν, δεν είναι πλέον μια επίπλαστη μόδα που θα «φύγει» σύντομα. Για αυτό, όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές, ακόμα και οι πλέον… σκληροπυρηνικοί, ενδίδουν στη συγκεκριμένη ανάγκη προσθέτοντας με ολοένα και περισσότερη θέρμη στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων τους τα «ψηλωμένα» αυτά οικογενειακά που λόγω προδιαγραφών και χαρακτήρα επιτρέπουν τις άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις μιας οικογένειας ή παρέας εκεί όπου η άσφαλτος τελειώνει. Χαρακτηριστικό δείγμα της συγκεκριμένης προσέγγισης είναι και η Seat, που μετά τα Arona και Ateca έρχεται να αθροίσει το portfolio της το νέο Tarraco. Που -παρεμπιπτόντως- συνιστά πλέον τη ναυαρχίδα του ισπανικού εργοστασίου.

Το νέο SUV, που διόλου τυχαία παρουσιάστηκε πριν λίγο στην Ταραγκόνα της Ισπανίας, θα είναι διαθέσιμο με διάταξη 5 ή 7 καθισμάτων καλύπτοντας έτσι κάθε μεταφορική ανάγκη και απαίτηση. Το πλαίσιό του είναι η «μακριά» έκδοση του δαπέδου MQB-A του γερμανικού Ομίλου, το οποίο συναντάμε και στα ομόσταβλα VW Tiguan και Skoda Kodiaq. Σχεδιαστικά, οι ιθύνοντες της Seat επισημαίνουν με έμφαση πως το νέο Tarraco «μαρτυρά» τη μελλοντική κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η Seat, με ό,τι αυτό σημαίνει σε επίπεδο επιμέρους επιλογών. Από πλευράς μεγέθους, το ισπανικό SUV είναι αρκετά… σεβαστό, με το μήκος του να φτάνει τα 4,735 μ.

Στο εσωτερικό, η εικόνα, αν και γνώριμη σε γενικές γραμμές, είναι «φρέσκια». Εδώ, σημείο αναφοράς είναι  οριζόντιος σχεδιασμός του ταμπλό, που τονίζει την αίσθηση πλάτους στην καμπίνα. Από εκεί και πέρα, το «παρών» δίνουν το Digital Cockpit των 10,25 ιντσών εμπρός από τον οδηγό, καθώς και η προαιρετική 8άρα και… αιωρούμενη οθόνη του συστήματος infotainment στην κονσόλα. Εκ των ουκ άνευ, ασφαλώς, τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθηση της οδήγησης, από τα οποία με πρώτη ματιά ξεχωρίζει κανείς τα Lane Assist, Traffic Jam Assist, Road Sign Recognition, Blind Spot Detection, Pre-crash Αssist και Rollover Detection.

Το νέο Seat Tarraco θα προσφέρεται ήδη από το λανσάρισμά του με δύο κινητήρες βενζίνης. Η πρώτη επιλογή είναι ο γνωστός 1.5 TSI, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 150 ίππους μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Η δεύτερη επιλογή είναι ο 2.0 TSI, ο οποίος έχει ονομαστική ισχύ 190 ίππων. Εδώ το κιβώτιο είναι 7άρι και διπλού συμπλέκτη, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς μέσω της τετρακίνησης 4Drive. Δύο είναι και οι επιλογές στους πετρελαιοκινητήρες, με τον 2.0 TDI να είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με 150 και 190 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση ο συνδυασμός που προσφέρεται είναι 6άρι κιβώτιο/κίνηση εμπρός ή 7άρι DSG/4Drive, ενώ στη δεύτερη η μόνη διαθέσιμη διάταξη είναι η τετρακίνηση και το «διπλίδισκο» κιβώτιο._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά