09 Ιαν 2019

Πρεμιέρα για το Nissan LEAF e+

Η Nissan προχώρησε στην εξέλιξη του αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματός της, ανακοινώνοντας δύο εκδόσεις του LEAF 3.ZERO με μεγαλύτερη μπαταρία και ισχύ, αλλά και περισσότερη αυτονομία.

Μετά από μια χρονιά ρεκόρ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της Nissan, το LEAF 3.ZERO θα έχει μια οθόνη ψυχαγωγίας 8 ιντσών που προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως την πλοήγηση από πόρτα σε πόρτα (door-to-door). Μια νέα και βελτιωμένη εφαρμογή του NissanConnect EV θα είναι επίσης διαθέσιμη, με την κυκλοφορία του LEAF 3.ZERO στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το LEAF 3.ZERO είναι εξοπλισμένο με την μπαταρία των 40 kWh. Τα νέα χρώματα του αμαξώματος και οι συνδυασμοί διχρωμίας ολοκληρώνουν τις επιλογές των αγοραστών (κόκκινο με μαύρη οροφή και μπλε με μαύρη οροφή). Το Nissan LEAF 3.ZERO e + Limited Edition, αποτελεί μια περιορισμένη έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου, με μόλις 5.000 αυτοκίνητα να κατασκευάζονται για την Ευρώπη. Θα διαθέτει υψηλότερη απόδοση που θα φτάνει τα 160 kW (217 PS) και μεγαλύτερη εμβέλεια, που αναμένεται να φτάνει τα 385 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Η διάθεση του LEAF 3.ZERO e + Limited Edition ανακοινώθηκε στην Ιαπωνία και θα βρίσκεται ως έκθεμα στο Consumer Electronics Show (CES) που πραγματοποιείται στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ, αυτή την εβδομάδα. Και οι δύο προτάσεις του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου, αναδεικνύουν το LEAF ως το μοντέλο ορόσημο του Nissan Intelligent Mobility.

Στο κέντρο του LEAF 3.ZERO e + Limited Edition, βρίσκεται μια έξυπνη μπαταρία με ενισχυμένη ισχύ. Έχει 25% περισσότερη πυκνότητα και 55% περισσότερη χωρητικότητα αποθήκευσης ενέργειας. Η νέα μπαταρία υψηλότερης ισχύος περιέχει 288 κυψέλες, σε σύγκριση με τις 192 που υπάρχουν στο ισοδύναμο των 40 kWh. Στο δρόμο η μπαταρία των 62 kWH του LEAF 3.ZERO e + Limited Edition, προσφέρει αύξηση της τάξης του 40%, σε σχέση με το LEAF 3.ZERO που είναι εξοπλισμένο με την μπαταρία των 40kWh. Αυτό μεταφράζεται σε μια επιπρόσθετη εμβέλεια των 100 χλμ. σε συγκρίσιμες συνθήκες χρήσης, γεγονός που αποτελεί σαφή εξέλιξη του LEAF. Τα μοντέλα LEAF 3.ZERO θα διαθέτουν τόσο το e-Pedal, όσο και το ProPILOT. Πρόκειται για τεχνολογίες έξυπνης οδήγησης, που μεταμορφώνουν την οδηγική εμπειρία.

Η νέα επαναστατική τεχνολογία e-Pedal, αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι οδηγούν επιτρέποντας την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και την πλήρη στάση με την απλή αύξηση ή μείωση της πίεσης που ασκείται στο γκάζι. Απελευθερώνοντας το γκάζι, το αυτοκίνητο θα επιβραδύνει και θα φτάσει σε πλήρη στάση, ακόμη και αν βρίσκεται σε ανηφορικό σημείο, χωρίς να χρειαστεί να πιέσετε το πεντάλ του φρένου. Με ρυθμό επιβράδυνσης έως και 0.2G, το e-Pedal εξαλείφει την ανάγκη οι οδηγοί να μετακινούν συνεχώς το πόδι τους από το γκάζι στο πεντάλ του φρένου για να επιβραδύνουν ή να σταματήσουν. Αυτό βοηθά στην μείωση της κούρασης και της πίεσης στην καθημερινή οδήγηση στην πόλη, επιτρέποντας στον οδηγό να χρησιμοποιεί το πεντάλ του φρένου έως 90% λιγότερο από τα συμβατικά αυτοκίνητα. Το ProPILOT έχει σχεδιαστεί για χρήση σε μία λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο και έχει βελτιστοποιηθεί για λειτουργία σε βαριά κυκλοφοριακή συμφόρηση ή σε σενάρια οδήγησης σε αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας.

Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει το ProPILOT τόσο εύκολα όσο ένα συμβατικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού (cruise control), ρυθμίζοντας την επιθυμητή ταχύτητα και απόσταση. Υποστηριζόμενο από Ραντάρ και Κάμερα, το ProPilot θα προσαρμόσει την ταχύτητα με βάση την προπορευόμενη κυκλοφορία και θα κρατήσει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας. Διαχειρίζεται ακόμα καταστάσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης, καθιστώντας την καθημερινή μετακίνηση πιο χαλαρωτική και μειώνοντας την κόπωση του οδηγού.

Σε κυκλοφοριακή συμφόρηση, εφαρμόζοντας την ίδια λογική, το ProPILOT θα διαχειρίζεται αυτόματα την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και θα εφαρμόζει τα φρένα για να φέρει το όχημα σε πλήρη στάση, εάν αυτό είναι απαραίτητο. Μετά την ακινητοποίηση, το όχημα θα παραμείνει στη θέση του, ακόμη και αν το πόδι του οδηγού δεν πατά στο πεντάλ του φρένου. Μόλις ξεκινήσει η κυκλοφορία, το αυτοκίνητο θα ξαναρχίσει αυτόματα την οδήγηση. Αν η κυκλοφορία σταματήσει για περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα, το ProPILOT θα ξεκινήσει με απλό πάτημα του πεντάλ γκαζιού ή με το άγγιγμα του τιμονιού. Το ProPILOT Park είναι μια λειτουργία αυτόματης στάθμευσης χωρίς χέρια και πόδια. Το ProPILOT Park λειτουργεί τόσο σε παράλληλο όσο και σε κάθετο χώρο στάθμευσης (προς τα εμπρός ή προς τα πίσω) και θα σταθμεύει εύκολα το LEAF 3.ZERO όταν ο οδηγός επιλέγει ένα από τα σημεία που προτείνει το σύστημα. Πατώντας το κουμπί ProPILOT Park, το το LEAF 3.ZERO θα διαχειριστεί πλήρως τις διαδικασίες στάθμευσης και θα εφαρμόσει αυτόματα το χειρόφρενο, όταν ολοκληρωθεί ο ελιγμός.

Η Nissan προκειμένου να διασφαλίσει την εμπιστοσύνη των υποψήφιων αγοραστών, προσφέρει και στις μπαταρίες των LEAF 3.ZERO και LEAF 3.ZERO e + Limited Edition, την ίδια εγγύηση οκτώ ετών ή 160.000 χλμ., που απολαμβάνουν και όλες οι άλλες εκδόσεις του μοντέλου.

Η κυκλοφορία του Nissan LEAF 3.ZERO έρχεται ως επιστέγασμα μια ιστορικά πετυχημένης χρονιάς για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της Nissan, με το νέο LEAF να σημειώνει εξαιρετική απόδοση. Το νέο LEAF είναι το πρώτο σε πωλήσεις EV στην Ευρώπη για το 2018, με 39.000 αυτοκίνητα να έχουν ήδη πωληθεί σε ολόκληρη την Γηραιά Ήπειρο. Το LEAF παραμένει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως, με περισσότερα από 380.000 πωληθέντα αυτοκίνητα, από το 2010, όταν και διατέθηκε το πρώτης γενιάς μοντέλο. Οι πρώτες παραδόσεις του LEAF 3.ZERO αναμένεται να ξεκινήσουν από τον Μάιο του 2019, ενώ οι παραδόσεις του LEAF 3.ZERO e + Limited Edition θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι του 2019.

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες: