top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τα plug-in υβριδικά Land Rover Discovery Sport και Range Rover Evoque – Τιμές

H Land Rover παρουσίασε τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Evoque και Discovery Sport οι οποίες τροφοδοτούνται από έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα.

Η βρετανική εταιρεία παρουσίασε με πάσα επισημότητα σήμερα τις νέες, plug-in υβριδικές εκδόσεις των Evoque και Discovery Sport, πραγματοποιώντας έτσι σε συνέχεια των ήπιων υβριδικών παραλλαγών των 48V των SUV μοντέλων της, ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση του πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας της. Αν μη τι άλλο, οι επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις P300e των Evoque και Discovery Sport αναμένεται να συνεισφέρουν αρκετά στην αναγκαία, πλέον, μείωση των μέσων εκπομπών της βρετανικής εταιρείας στο δύσκολο εμπορικό τερέν της Ευρώπης, εξασφαλίζοντας μεταξύ μέση εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα που εκκινεί από τα μόλις 32 gr ανά χιλιόμετρο κίνησης.

Range Rover Evoque P300e

Με τη διακριτική ονομασία P300e, τα Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport βασίζονται στο αρθρωτό δάπεδο «Land Rover Premium Transverse», το οποίο σχεδιάστηκε για να υποστηρίζει εξηλεκτρισμένα χαρακτηριστικά, διατηρώντας όμως ταυτόχρονα τις απαράμιλλες off-road ικανότητες των μοντέλων Land Rover. Η καρδιά και των δύο αυτοκινήτων είναι ένας βενζινοκινητήρας της οικογένειας Ingenium με χωρητικότητα 1,5 λίτρων, με 3 κυλίνδρους και μέγιστη ισχύ 200 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 109 ίππων – ο τελευταίος βρίσκεται ενσωματωμένος στον πίσω άξονα και τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh που βρίσκεται με τη σειρά της εγκατεστημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η μέγιστη συνδυαστική ροπή του όλου «πακέτου» ανέρχεται στα 540 Nm.

Land Rover Discovery Sport

Σύμφωνα με τους Βρετανούς της Land Rover, μόλις 6,4 δλ. είναι αρκετά ώστε το Range Rover Evoque P300e να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, τιμή που για το αντίστοιχο Discovery Sport ανέρχεται στα 6,6 δλ. – αμφότερα δε μπορούν να ταξιδεύουν έως και τα 135 χλμ./ώρα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια. Από εκεί και πέρα, το Range Rover Evoque P300e εκπέμπει μόλις 32 g/km CO2 (WLTP) και διαθέτει ηλεκτρική αυτονομία 66 χλμ. και μέση κατανάλωση βενζίνης 1,4 λιτ./100 χλμ. Το Discovery Sport P300e μπορεί να κινηθεί μέχρι και για 62 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ προσφέροντας παράλληλα μέση κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 1,6 λιτ./100 χλμ., ενώ χάρη στην ηλεκτροκίνητη τεχνολογία της εταιρείας η μέση εκπομπή CO2 δεν υπερβαίνει τα μόλις 36 g/km.

Range Rover Evoque P300e

Οι οδηγοί και των δύο μοντέλων μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προφίλ. Το πρόγραμμα Hybrid προσαρμόζει στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης την ισχύ από τη συνδυασμένη λειτουργία ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα. Όπως μαρτυρά και η ονομασία του, στο πρόγραμμα EV το όχημα κινείται αποκλειστικά με την αρωγή του ηλεκτροκινητήρα, χρησιμοποιώντας φυσικά την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία, ενώ στο Save η κεντρική μονάδα ελέγχου δίνει προτεραιότητα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης ως κύρια πηγή ενέργειας, διατηρώντας την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας στο υπάρχον επίπεδο.

Range Rover Evoque P300e

Ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος βρίσκεται στον πίσω άξονα, είναι ομόκεντρος με τον θερμικό και το κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας, ενώ σε ταχύτητες άνω των 135 χλμ./ώρα, ο πρώτος αποσυνδέεται για να μειώσει την οπισθέλκουσα και ως εκ τούτου να βελτιστοποιήσει την απόδοση για να επανασυνδεθεί όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από αυτό το όριο. Επίσης, το συμπαγές κουτί διακλάδωσης υψηλής τάσης (HVJB) βρίσκεται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα και περιλαμβάνει τον μετατροπέα DC (αλλάζει το ρεύμα υψηλής τάσης από την υβριδική μπαταρία σε χαμηλή τάση για να υποστηρίξει το δίκτυο των 12 volt) και τον ενσωματωμένο φορτιστή των 7 kW που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της υβριδικής μπαταρίας όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο. Δίπλα σε αυτό είναι ο μετατροπέας Belt-integrated Starter Generator (BiSG), ο οποίος μπορεί να στείλει ενέργεια ανάκτησης στην μπαταρία υψηλής τάσης για αποθήκευση για χρήση αργότερα ή για άμεση αναδιάταξη, προκειμένου να υποστηρίξει την πλήρη δυνατότητα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Land Rover

Τα νέα μοντέλα PHEV μοντέλα της Land Rover διατίθενται με το καλώδιο οικιακής φόρτισης Mode2, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες τους να φορτίζουν πλήρως το αυτοκίνητο από την πρίζα σε 6 ώρες και 42 λεπτά – ιδανικό για φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας.  Για ταχύτερη φόρτιση, το καλώδιο φόρτισης Mode 3 επιτρέπει στους κατόχους να συνδέονται σε έναν οικιακό επιτοίχιο πίνακα 7 kW AC ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης AC επιτρέπονταςι τη φόρτιση από 0-80% σε μόλις 1 ώρα και 24 λεπτά. Οι πιο γρήγοροι χρόνοι φόρτισης επιτυγχάνονται σε ταχυφορτιστές 32 kW DC, με την πλήρωση με ενέργεια από το 0% στο 80% της μέγιστης αποθηκευτικής ικανότητας της μπαταρίας να διαρκεί μόλις 30 λεπτά.

Range Rover Evoque P300e

Οι ιδιοκτήτες των δύο αυτοκινήτων μπορούν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τα Evoque PHEV και ο Discovery Sport PHEV μέσω της έξυπνης εφαρμογής για κινητά InControl Remote της Land Rover. Είτε στο σπίτι είτε έξω, η εφαρμογή επιτρέπει την παρακολούθηση της κατάστασης φόρτισης του οχήματος, ενώ επιπλέον δίνεται η δυνατότητα στους κατόχους να προετοιμάζουν το όχημα για το ταξίδι ή ακόμα και να θέτουν χρονοδιακόπτη φόρτισης για να επωφεληθούν από χαμηλά τιμολόγια ενέργειας. Επίσης, οι κάτοχοι μπορούν να προετοιμάσουν αυτόματα τη θερμοκρασία της μπαταρίας και της καμπίνας πριν από την έναρξη μιας διαδρομής

Το νέο Range Rover Evoque P300e είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από 62.800€  και το Discovery Sport P300e από 57.200€. Αμφότερα διατίθενται στα επίπεδα εξοπλισμού S, SE και HSE ή στην R-Dynamic, με ποικιλία σχεδίων για ζάντες από 18 έως 20 ίντσες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ