Η βρετανική εταιρεία αποκαλύπτει σήμερα την ανοιχτή έκδοση της Vantage σε μια προσπάθεια να ενδυναμώσει το γκάμα του σπορ μοντέλου της.

Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση των νέων επενδυτικών της πλάνων για την προσεχή 5ετίας αλλά και την απόκτηση ενός σημαντικού ποσοστού της βρετανικής εταιρείας από τον Lawrence Stroll, η Aston Martin παρουσιάζει σήμερα την «ξεσκούφωτη» έκδοση της Vantage σε μία προφανή, όσο και αναμενόμενη, θα έλεγε κανείς, προσπάθεια των ιθυνόντων της να ενισχύσουν εμπορικά την όχι και τόσο επιτυχημένη μέχρι σήμερα παγκόσμια θέση της.

Aston Martin Vantage Roadster

Σε κάθε περίπτωση η Aston Martin υπόσχεται πως η έκδοση Roadster δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα την Vantage Coupe σε ότι αφορά στις επιδόσεις και τα δυναμικά χαρακτηριστικά της στο δρόμο. Σχεδιαστικά, όπως είναι αναμενόμενο, το… βάρος πέφτει στη μαλακή (υφασμάτινη) αναδιπλούμενη οροφή σχήματος Ζ, η οποία «κλέβει» 150 λίτρα στο χώρο φόρτωσης (βλ. από 350 σε 200 λίτρα) και ανοίγει και κλείνει εν κινήσει με το αυτοκίνητο να μπορεί να κινείται με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα, σε χρόνο μόλις 6,7 και 6,8 δλ. – η εταιρεία επικαλείται ότι πρόκειται για την καλύτερη επίδοση σε οποιοδήποτε «ανοιχτό» μοντέλο της αγοράς.

Aston Martin Vantage Roadster

Στον τομέα των μηχανικών μερών η κληρονομία της Vantage Coupe είναι διακριτή και στη νέα Roadster παραλλαγή του μοντέλου. Και εδώ την κίνηση προσφέρει ο γνωστός 4λιτρος V8 twin-turbo κινητήρας της Mercedes-AMG, ο οποίος αποδίδει 510 ίππους σε συνδυασμό με 685 Nm ροπής. Το εν λόγω «διαμάντι» συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF ή δυνητικά με ένα χειροκίνητο με 7 σχέσεις. Στην πρώτη περίπτωση, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,7 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 305 χλμ./ώρα.

Aston Martin Vantage Roadster

Σε σχέση με την έκδοση Coupe, η Roadster είναι βαρύτερη κατά μόλις 60 κιλά, γεγονός που επιδρά ελάχιστα στα δυναμικά χαρακτηριστικά της τελευταίας. Από εκεί και πέρα, η νέα Vantage Roadster διαθέτει αλλαγές στη ρύθμιση των πίσω αμορτισέρ καθώς και νέο καλιμπράρισμα στο software του ESP και της ενεργής ανάρτησης Adaptive Damping System. To «παρών» εξακολουθούν να δίνουν και στην «ξεσκούφωτη» έκδοση του βρετανικού μοντέλου τα Dynamic Torque Vectoring και Electronic Rear Differential. Τέλος, η Aston Martin ανακοινώνει επίσης πως στη νέα Vantage Roadster τα προγράμματα λειτουργίας Sport, Sport+ και Track διαθέτουν διαφοροποιημένες ρυθμίσεις σε σχέση με εκείνο της έκδοσης Coupe.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά