Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για τη νέα και υβριδική BMW 330e Sedan

Οι Βαυαροί παρουσιάζουν την plug-in υβριδική εκδοχή της νέας Σειράς 3.

Στη νέα BMW 330e Sedan υιοθετείται η νέα γενιά της τεχνολογίας eDrive των Βαυαρών, η οποία συνδυάζεται για την περίσταση με μπαταρία ιόντων λιθίου, ηλεκτροκινητήρα και 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα - με τούρμπο ασφαλώς. Πιο συγκεκριμένα, ο τελευταίος είναι 2λιτρος (TwinTurbo Power Technology) και αποδίδει 184 ίππους συνδυαζόμενος μ’ έναν ηλεκτροκινητήρα - ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων - που αποδίδει με τη σειρά του σταθερά ισχύ 69 ίππων, τιμή που μπορεί να φτάσει στιγμιαία έως κα τους 109 ίππους. Σύμφωνα με την BMW, η συνδυαστική ισχύ των δύο μονάδων κίνησης ανέρχεται στους 252 ίππους, με τη ροπή να «σκαρφαλώνει» στα 420 Nm. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η νέα 330e Sedan είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,0 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Στο πρόγραμμα Hybrid, το αυτοκίνητο μπορεί να «πιάσει» αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα τα 110 χλμ./ώρα, ενώ στο Electric τα 140 χλμ./ώρα.

Ένα χαρακτηριστικό νέο στοιχείο στην PHEV πρόταση των Βαυαρών είναι η λειτουργία XtraBoost, την οποία ο οδηγός μπορεί να έχει στη διάθεσή του επιλέγοντας προηγουμένως το πρόγραμμα Sport. Για να υποστηρίξει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σε «δυναμικές καταστάσεις οδήγησης», ο ηλεκτροκινητήρας στη λειτουργία XtraBoost παρέχει προσωρινά μέχρι και 41 επιπλέον ίππους, οι οποίοι βρίσκονται «αποθηκευμένοι» στη μπαταρία υψηλής τάσης. Το XtraBoost μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι και την ελάχιστη κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, όντας διαθέσιμο και κατά το kickdown.

Η νέα BMW 330e Sedan διαθέτει, πέραν των δύο κινητήρων, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12,0 kWh, η οποία βρίσκεται εγκατεστημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Με το δοχείο αποθήκευσης υγρού καυσίμου να βρίσκεται εγκατεστημένο πάνω από τον πίσω άξονα, οι επιπτώσεις στη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης είναι οι ελάχιστες δυνατές, σύμφωνα με την BMW (375 λίτρα).

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνονται στη δημοσιότητα, η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα μόλις 1,7 λιτ./100 χλμ. (σ.σ.: οι μέτρηση έχει γίνει σύμφωνα με το πρωτόκολλο του WLTP προσαρμοσμένου όμως για λόγους σύγκρισης στο NEDC). Από εκεί και πέρα, η αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται στα 60 χλμ., την ώρα που οι μέσες εκπομπές δεν υπερβαίνουν τα μόλις 39 gr ανά χλμ. κίνησης._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου