Η Lamborghini αθροίζει στην γκάμα της την πισωκίνητη εκδοχή της Huracan EVO.

Μπορεί, όπως πολλάκις έχουν επισημάνει οι ιθύνοντες της Lamborghini, η τετρακίνηση να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του κατασκευαστικού DNA των συγχρόνων δημιουργιών της εταιρείας από τη Sant’Agata της Ιταλίας, εντούτοις οι εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς εξακολουθούν να «απασχολούν» τους ανθρώπους της. Και φυσικά, τους παραδοσιακούς λάτρεις της σπορ οδήγησης.

Lamborghini Huracan EVO RWD

«Η πισωκίνητη Huracan EVO χαρίζει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Η οδηγική εμπειρία αποδίδεται χάρη στο προηγμένο hardware. Το αυτοκίνητο αυτό υπενθυμίζει στον οδηγό τις ρίζες της Lamborghini βάζοντας τον στο επίκεντρό της, χάρη στην αφιλτράριστη αίσθηση και τη μεγαλύτερη συμμετοχή του. Η Huracan EVO RWD εκφράζει την απόλυτη αρμονία ανθρώπου και μηχανής», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος και CEO της Automobili Lamborghini, Stefano Domenicali.

Lamborghini Huracan EVO RWD

Στα μηχανικά μέρη βασικό χαρακτηριστικό της νέας Lamborghini Huracan EVO RWD είναι η απουσία εμπρός διαφορικού. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης των κινητήριων τροχών έχει ρυθμιστεί ειδικά για τις ανάγκες της συγκεκριμένης έκδοσης, ώστε το αυτοκίνητο να είναι και απολαυστικό και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες – ακόμα και στο χιόνι. Το Performance Traction Control System (P-TCS) της πισωκίνητης Huracan EVO έχει την ικανότητα να επιτρέπει την «παράδοση» ροπής στους κινητήριους τροχούς ακόμα και όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε «αστάθεια», ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη έξοδος του αυτοκινήτου από τις στροφές.

Lamborghini Huracan EVO RWD

Πιο συγκεκριμένα, μέσω του διακόπτη ΑΝΙΜΑ (Adaptive Network Intelligent Management) που βρίσκεται στο τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Strada, στο οποίο το P-TCS «ελαχιστοποιεί την ολίσθηση των πίσω τροχών για να εξασφαλίζει τη σταθερότητα και την ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες: με μια πιο ενεργή στρατηγική που διαχειρίζεται την ροπή σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης». Στο Sport οι κινητήριοι τροχοί μπορούν να ολισθήσουν, με το σύστημα «να αναγνωρίζει καταστάσεις υπερστροφής, όπου οι γωνίες του πίσω μέρους αυξάνονται δραματικά, περιορίζοντας τη ροπή που φτάνει στους τροχούς και επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να ελέγχει το αυτοκίνητο». Στο Corsa «το P-TCS είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να επιτρέπεται η ολίσθηση των πίσω τροχών που βελτιστοποιεί την πρόσφυση και την ευελιξία του αυτοκινήτου στις εξόδους  των στροφών». Σύμφωνα με τους Ιταλούς, στο εν λόγω mode το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης έχει ομαλότερη κατά 30% παρέμβαση σε σύγκριση με το προηγούμενη Huracan RWD βελτιώνοντας την πρόσφυση στις εξόδους των στροφών κατά 20% και ενισχύοντας τις τάσεις υπερστροφής κατά 30%.

Lamborghini Huracan EVO RWD

Η νέα Lamborghini Huracan EVO RWD ζυγίζει 1.389 κιλά, με την κατανομή της μάζας ανάμεσα στους δύο άξονες να φτάνε την αναλογία 40/60 εμπρός/πίσω, εξασφαλίζοντας την ίδια στιγμή μία αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 2,28. Με διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς και μη ρυθμιζόμενα με ηλεκτρονικό τρόπο αμορτισέρ στη βασική έκδοση (η ανάρτηση MagneRide χρεώνεται επιπλέον), είναι εφοδιασμένη με μια νέα εκδοχή του ηλεκτρο-μηχανικού συστήματος διεύθυνσης Lamborghini Dynamic Steering (LDS). Από εκεί και πέρα, η πισωκίνητη Huracan EVO πατά σε 19άρες ζάντες και ελαστικά 245/35 και 305/35 της Pirelli της οικογένειας P Zero, ενώ προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με 20άρες ζάντες και κεραικούς δίσκους στο σύστημα πέδησης.

Lamborghini Huracan EVO RWD

Την κίνηση εξακολουθεί να προσφέρει ο γνωστός V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5.204 κ.εκ. των Ιταλών, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση ισχύ 610 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. (έναντι 640 ίππων της τετρακίνητης εκδοχής του μοντέλου) και ροπή 560 Nm στις 6.500 σ.α.λ., σε αγαστή συνεργασία με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Σύμφωνα με την εταιρεία, η Lamborghini Huracan EVO RWD έχει τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα – οι δε επιταχύνσεις από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε χρόνο 3,3 και 9,3 δλ. Η μέση κατανάλωση, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, ανέρχεται στα 13,8 λιτ./100 χλμ. κι η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα στα 330 gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης.

Lamborghini Huracan EVO RWD

Σχεδιαστικά, οι διαφοροποιήσεις της έκδοσης σε σχέση με την τετρακίνητη είναι περιορισμένες και αφορούν στο εμπρός μέρος το ανασχεδιασμένο splitter και τα διαφορετικά κάθετα στοιχεία στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ πίσω σήμα κατατεθέν είναι το νέο σχήμα του διαχύτη. Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως η προτεινόμενη από την ιταλική εταιρεία τιμή της νέας Lamborghini Huracan EVO RWD – η οποία θα διατίθεται για πρώτη φορά στο κίτρινο χρώμα των φωτογραφιών μας (Giallo Belenus) - στην Ευρώπη είναι 159.443 ευρώ. Φυσικά, χωρίς φόρους.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά