Η Mercedes-AMG παρουσιάζει τη νέα GLB 35 4Matic αξιοποιώντας τη δυναμική ενός 4κύλινδρου και 2λιτρου για την περίσταση κινητήρα με απόδοση 306 ίππων.

Τρεις σχεδόν μήνες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας GLB, το γερμανικό εργοστάσιο παρουσιάζει σήμερα με τη «σφραγίδα» της Mercedes-AMG την κορυφαία έκδοση της σειράς: την GLB 35 4Matic. Με άλλα λόγια, ένα SUV που μπορεί να παραγγελθεί και με 7θέσια διάταξη και για πρώτη φορά στα χρονικά της Merceds-AMG, φορώντας τον 2λιτρο Μ 270 4κύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων της εταιρείας που είδαμε πρόσφατα να βρίσκει τη θέση του κάτω από το καπό των Α35 4Matic Hatchback, A35 4Matic Saloon και CLA 35 Coupe 4Matic.

Mercedes-AMG GLB 35 4Matic

Όπως και στα προαναφερθέντα μοντέλα, έτσι και εδώ, η ισχύς του κινητήρα ορίστηκε από τους μηχανικούς της Mercedes-AMG στους 306 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 400 Nm. H κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων με λειτουργία Race Start και πολύδισκου συμπλέκτη και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου – το μέγιστο ποσοστό της ροπής που μπορεί να φτάσει στους πίσω τροχούς δεν υπερβαίνει το 50%.

Mercedes-AMG GLB 35 4Matic

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, η Mercedes-AMG GLB 35 4Matic είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,2 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ορίζονται στα 171-173 gr ανά χιλιόμετρο και η μέση κατανάλωση καυσίμου στα 7,6-7,5 λιτ./100 χλμ.

Mercedes-AMG GLB 35 4Matic

Ο οδηγός της νέας Mercedes-AMG GLB 35 4Matic έχει στη διάθεσή του πέντε διαφορετικά προγράμματα μέσω του συστήματος AMG Drive Select: τα Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. To «παρών» δίνουν δυνητικά και τα Basic και Advanced, τα οποία μεταβάλλουν πολλά από τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου και του συστήματος μετάδοσης, του κινητήρα και του συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς.

Mercedes-AMG GLB 35 4Matic

Αρκετές είναι οι αναβαθμίσεις στα επιμέρους μηχανικά μέρη σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου – για παράδειγμα, οι δίσκοι έχουν αναβαθμιστεί έχοντας διάμετρο 350 και 330 χλστ. εμπρός και πίσω, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει στα σημεία άρθρωσης του συστήματος διεύθυνσης και στους διαμήκεις βραχίονες της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Προαιρετικά, οι δυνητικοί αγοραστές έχουν την επιλογή παραγγελίας της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης AMG Ride Control._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά