12 Σεπ 2018

Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes GLE

Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε τη νέα Mercedes GLE που θα είναι διαθέσιμη από την άνοιξη του 2019 στις κατά τόπου αγορές της γηραιάς ηπείρου.

Mercedes GLE

Ένα ακόμα νέο SUV, και συγκεκριμένα, η δεύτερη κατά σειρά γενιά της Mercedes GLE, η οποία, ως συνήθως, θα κληθεί να αντιμετωπίσει στο εμπορικό της διάβα εξίσου καταξιωμένα μοντέλα του είδους. Όπως η BMW X5, το Audi Q7 και το Volvo Xc90. Για την περίσταση, δύο είναι τα βασικά νεωτεριστικά στοιχεία της νέας SUV πρότασης των Γερμανών από τη Στουτγάρδη: το νέο υβριδικό σύστημα που εξασφαλίζει υψηλή ηλεκτρική αυτονομία, καθώς και η προηγμένη ανάρτηση, που συναγωνίζεται σε τεχνολογία ακόμα και εκείνη της S-Class. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μία αναβαθμισμένη εκδοχή της ανάρτησης Magic Body Control, η οποία φέρει για την περίσταση την ονομασία E-Active Body Control και έχει την ιδιότητα να ελέγχει μεμονωμένα κάθε τροχό του αυτοκινήτου.

Προς το παρόν, το γερμανικό SUV θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση GLE450 4Matic, με τον 6κύλινδρο κινητήρα να συνδυάζεται μ’ένα ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 V. Η απόδοσή του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι 367 ίπποι, με τη ροπή να αγγίζει τα 500 Nm, ενώ επιπλέον 250 Nm και 22 ίπποι «προσφέρονται» μέσω της λειτουργίας EQ Boost με την αρωγή μιας γεννήτριας-μίζας. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η GLE 450 4Matic έχει μέση κατανάλωση 9,6-8,3 λίτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 220-190 gr/χλμ. Αξίζει να σημειωθεί πως το όλο «πακέτο» συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, σε συνδυασμό με τετρακίνηση, η οποία ελέγχεται μέσω πολύδισκου συμπλέκτη μοιράζοντας τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες από 0% έως και 100% -σε αντίθεση με τις επερχόμενες 4κύλινδρες εκδόσεις, όπου η ροπή θα είναι σταθερή (50-50) με το σύστημα να φρενάρει όποιον τροχό ολισθαίνει.

Δομικά, η νέα GLE βασίζεται στο δάπεδο ΜΗΑ (Modular Rear Architecture) το οποίο έχει στενούς τεχνλογικούς δεσμούς με την πλατφόρμα MRA (Modular Rear Architecture) που χρησιμοποιούν οι C-Class, E-Class και S-Class. Για την περίσταση, το μεταξόνιο του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 50 χλστ. αγγίζοντας πλέον τα 2.955 χλστ. Για πρώτη δε φορά, η GLE θα προσφέρεται προαιρετικά και με τρίτη σειρά καθισμάτων. Από εκεί και πέρα, η καμπίνα του αυτοκινήτου «σημαδεύεται» από τις ευμεγέθεις οθόνες αφής που αντικαθιστούν, όπως στα περισσότερα μοντέλα της Mercedes, τα παραδοσιακά χειριστήρια και φυσικά τον αναλογικό πίνακα οργάνων. Το «παρών» δίνουν δύο οθόνες των 12,3 ιντσών, καθώς και το γνωστό πλέον σύστημα MBUX (Mercedes-Benz User Experience).

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι σημαντικά αναβαθμισμένοι σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, με το χώρο φόρτωσης να έχει χωρητικότητα που κυμαίνεται από 855 έως και 2.055 λίτρα, ανάλογα με τη θέση και διάταξη των πίσω καθισμάτων. Αξίζει να σημειωθεί πως η νέα Mercedes GLE εισάγει μία νέα γενιά συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης που έχει ως σημείο αναφοράς το Active Tailback Assist, το οποίο αναγνωρίζει την πιθανότητα ανατροπής του οχήματος σε πρώιμο στάδιο. Συγχρόνως, υποστηρίζει ενεργά τον οδηγό σε κίνηση τύπου «stop-and-go» (βλ. ημι-αυτόνομη οδήγηση) μέχρι περίπου τα 60 χλμ./ώρα. Εκτός από αυτά, η Mercedes εξοπλίζει τη νέα GLE με τα συστήματα Active Distance Assist Distronic, Active Brake Assist και Active Steering Assist._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
  • Mercedes GLE
Ετικέτες: