top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes X-Class Concept

Η Mercedes αποκάλυψε δύο ενδιαφέρουσες πρωτότυπες εκδοχές του επερχόμενου pick-up μοντέλου της.

Η προαναγγελθείσα από το συγκεκριμένο ιστότοπο έλευση του Γερμανού κατασκευαστή στα… λημέρια των κατηγορίας των pick-up αυτοκινήτων επιβεβαιώνεται περίτρανα σήμερα με την παρουσίαση όχι ενός, αλλά δύο πρωτότυπων εκδοχών της νέας σειράς X-Class, όπως επίσημα αποκαλείται το νέο… αγροτικό της MB. Εν προκειμένω, πρόκειται για δύο προτάσεις που απέχουν αρκετά από την τελική τους μορφή, με διαφοροποιημένο εξωτερικό σχεδιασμό: την έκδοση Stylish Explorer, η οποία αναδεικνύει έναν πιο premium και σπορ χαρακτήρα και την Powerful Adventurer, που δείχνει πιο… άγρια και περιπετειώδης, με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, τροποποιημένα φτερά κοκ.

Στο εσωτερικό, η Mercedes «προίκισε» τη νέα X-Class με όλα τα στοιχεία που συναντώνται στα «επιβατικά» της μοντέλα. Σχεδιαστικά, οι φόρμες που χρησιμοποιούνται στα δύο concept cars θυμίζουν αρκετά τις επιλογές που είδαμε στην επαγγελματική V-Class καθώς και στη «μικρή» C-Class.

Και στις δύο περιπτώσεις, η Mercedes αξιοποίησε στο έπακρο την τεχνολογική και όχι μόνο συνεργασία της με τις ενωμένες δυνάμεις των Renault-Nissan, οι οποίες ήδη προσφέρουν στην αγορά στα πλαίσια της αναπτυσσόμενης αυτής κατηγορίας τα Alasκan και Navara.

Σύμφωνα με όλα όσα ανακοινώθηκαν, οι βασικές εκδόσεις της νέας X-Class θα προσφέρονται με κίνηση στους πίσω τροχούς και οι αμέσως μεγαλύτερες, με τετρακίνηση, η οποία θα συνδυάζεται με κιβώτιο μεταφοράς, δυνατότητα υποπολλαπλσιασμού των σχέσεων και κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού. Από εκεί και πέρα, οι νέες X-Class θα βασίζονται σε ανεξάρτητο πλαίσιο τύπου σκάλας κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής «πατώντας» σε μια διάταξη ανάρτησης αποτελούμενη από γόνατα Μακφέρσον εμπρός και συνδέσμους πέντε σημείων πίσω.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες, τα μόνο στοιχεία που ανακοινώθηκαν αφορούν στη μελλοντική παρουσία κινητήρων βενζίνης με 4 κυλίνδρους καθώς και 6κύλινδρων σε διάταξη V πετρελαιοκινητήρων. Σε κάθε περίπτωση, το ωφέλιμο φορτίο θα φτάνει τους 1,1 τόνους και η ελκτική ικανότητα, τους 3,5 τόνους.

Το λανσάρισμα των εκδόσεων παραγωγής θα πραγματοποιηθεί, όπως ανακοίνωσαν οι Γερμανοί, προς τα τέλη του 2017. Η παραγωγή των αυτοκινήτων που θα προορίζονται για τις αγορές της Ευρώπης, της Ν. Αφρικής και της Αυστραλίας θα λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της Nissan που βρίσκεται στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, ενώ για τις υπόλοιπες, το όλο εγχείρημα θα αναλάβει η μονάδα παραγωγής της Renault στη Cordoba της Αργεντινής από τις αρχές του 2018 και εξής._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ