Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για τη νέα Porsche 911 Turbo

Η Porsche γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στη Carrera 4S και την Turbo S.

Πριν 45 ακριβώς χρόνια η Porsche παρουσίασε για πρώτη φορά την 911 Turbo. Έκτοτε, πολύ νερό κύλισε στο αυλάκι για το πλέον εμβληματικό μοντέλο του Γεμανού κατασκευαστή από το Zuffenhausen με τη μαγική ονομασία Turbo, με την ισχύ του υπερτροφοδούμενου κινητήρα που βρίσκεται… κρεμασμένος στο πίσω μέρος να υπερδιπλασιάζεται και από τους 260 ίππους που ήταν το 1975 να φτάνει σήμερα αισίως τους 580 ίππους - η δε ροπή του σύγχρονου μπόξερ ανέρχεται στα 750 Nm.

Porsche 911 Turbo

Η νέα γενιά του μοντέλου – που φυσικά διατίθεται σε coupe και cabriolet αμάξωμα – τροφοδοτείται από έναν flat-six κινητήρα με χωρητικότητα 3.745 κ.εκ. με δύο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και ηλεκτρικά ελεγχόμενες bypass βαλβίδες, poy εξαφαλίζει επιταχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 2,8 δλ. και τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. Με την αρωγή ενός αναβαθμισμένου συστήματος ψύξης και πιεζοηλεκτρικών εγχυτήρων, ο επίπεδος κνητήρας συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης που μεταφέρει περισσότερη ροπή στους εμπρός τροχούς με την αρωγή ενός ειδικά καλιμπραρισμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις.

Porsche 911 Turbo

Η νέα Porsche 911 Turbo διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης και διευρυμένα σε σχέση με τον προκάτοχό της μετατρόχια (+10  χλστ. πίσω και +42 χλστ. εμπρός) πατώντας σε ελαστικά με διαστάσεις 315/30 R21 και 255/35 R20, αντίστοιχα. Το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου φέρει και αυτό με τη σειρά του σημαντικές βελτιώσεις, αποτελούμενο από ατσάλινους δίσκους με διάμετρο 408 χλστ. εμπρός (+28 χλστ.) και 380 χλστ. πίσω (+2 χλστ.) και πάχος 36 και 30 χλστ., αντίστοιχα.

Porsche 911 Turbo

Ο μικρότερος αδελφός της νέας 911 Turbo S είναι διαθέσιμη προαιρετικά και για πρώτη φορά με ένα σπορ σύστημα εξαγωγής καθώς και με μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, πέραν της βασικής PASM, που χαμηλώνει έτι περαιτέρω το αμάξωμα κατά 10 χλστ. Κατόπιν σχετικού αιτήματος, η νέα Porsche 911 Turbo μπορεί να εφοδιαστεί με το υδραυλικό σύστημα ενεργού ελέγχου των αντιστρεπτικών δοκών PDCC καθώς και με τα κεραμικά φρένα PCCB του Γερμανού κατασκευαστή που συνδυάζονται με 10πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα.

Porsche 911 Turbo

Το αμάξωμα της νέας 911 Turbo έχει μεγαλύτερο πλάτος κατά 45 χλστ. στον εμπρός τμήμα και κατά 20 χλστ. στον οπίσθιο, ενώ σημείο αναφοράς σε αυτό είναι τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως τα χαρακτηριστικά πτερύγια για καλύτερη ψύξη στο εμπρός μέρος, το ενεργό εμπρός splitter και η «αναδυόμενη» πίσω αεροτομή. Στο πλάι οι χαρακτηριστικές εισαγωγές δίνουν για μία ακόμα φορά το «παρών» προσφέροντας στον 6κύλινδρι κινητήρα τον απαραίτητο αέρα για την καύση και όχι για την ψύξη του, όπως στο πρόσφατο παρελθόν – οι σχετικές ψύκτρες είναι εγκατεστημένες πλέον κάτω από το σχετικό κάλυμμα στο πίσω μέρος.

Porsche 911 Turbo

Όσοι επιθυμούν κάτι το διαφορετικό σε επίπεδο αμφίεσης – και όχι μόνο – η Porsche προσφέρει στη νέα 911 Turbo τα πακέτα Lightweight Design και Sport. Στην 911 Coupe το πρώτο εξασφαλίζει μείωση του βάρους κατά 30 κιλά, χάρη στην εγκατάσταση δύο full-bucket καθισμάτων και την αφαίρεση ηχομονωτικών στοιχείων, καθώς και των πίσω καθισμάτων. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη, με την οθόνη των 10,8 ιντσών του συστήματος PCM, το Sport Chrono Package, το σπορ τιμόνι και το κορυφαίο ηχοσύστημα της Bose να έχουν τον πρώτο λόγο.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου