Η Macan, το best seller μοντέλο της Porsche αυτή τη στιγμή, ανανεώνεται σε εμφάνιση και ουσία.

Την Κίνα -διόλου τυχαία- επέλεξε η Porsche, και συγκεκριμένα την πόλη της Σαγκάης, προκειμένου να παρουσιάσει την νέα Macan, τέσσερα χρόνια μετά την πρεμιέρα της πρώτης γενιάς, η οποία θα είναι διαθέσιμη στις κατά τόπου αγορές της υφηλίου αργότερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Σε επίπεδο σχεδίασης, οι αλλαγές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν και τόσο εκτενείς, περιοριζόμενες απλώς στη νέα αισθητική των ζαντών (έως και 21 ίντσες), στους ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, στα λεπτότερα εμπρός φώτα και στο ενιαίο LED «σώμα» τους που ενώνει τα οπίσθια φωτιστικά σώματα.

Στην καμπίνα, οι διαφορές είναι περισσότερες και πιο διακριτές σε σχέση με την απελθούσα γενιά. Το ταμπλό είναι ανασχεδιασμένο ενσωματώνοντας το γνωστό σύστημα διασύνδεσης Porsche Communication Management στην κεντρική κονσόλα, το οποίο έχει… έδρα και σημείο αναφοράς την οθόνη αφής των 11 (από 7) πλέον ιντσών που βρίσκεται εκεί. Το «παρών» δίνουν επίσης το σύστημα Connected Plus, το οποίο μεταδίδει live πληροφορίες για δεδομένα που αφορούν την κίνηση στους δρόμους. Από εκεί και πέρα, το σχεδιαστικό ύφος είναι (αναμενόμενα) πιο σπορτίφ στις εκδόσεις GT, με όλες τις εκδόσεις να ενσωματώνουν πλέον συστήματα υποβοήθησης, όπως είναι για παράδειγμα το Traffic Jam Assist.

Προς το παρόν, η Porsche δεν έχει επιβεβαιώσει το line-up των κινητήρων που θα κινούν τη νέα Macan, κάτι που πρέπει να αποδοθεί στις καθυστερήσεις που προκύπτουν από το νέο τρόπο (λέγε με WLTP) υπολογισμού των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης. Εντούτοις, βέβαιο θεωρείται πως ο 2λιτρος κινητήρας τούρμπο των Γερμανών (4κύλινδρος, ασφαλώς) θα αποτελεί την έκδοση βάσης αποδίδοντας λίγο μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με το παρελθόν (κοντά στους 260 ίππους). Από εκεί και πέρα, οι εκδόσεις S/GTS/Turbo αναμένεται να «φορέσουν» δύο V6 κινητήρες που έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με την Audi. Ο πρώτος των S/GTS θα είναι 3λιτρος, ενώ εκείνος της Turbo, ο γνωστός 2,9 V6 της 4θυρης Panamera. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, σύμφωνα με τις έως τώρα (μη επιβεβαιωμένες) πληροφορίες. Οι ίδιες πηγές κάνουν λόγο, επίσης, για πλήρη αποχή από τον «κόσμο» της πετρελαιοκίνησης, ενώ στο μέλλον… μετατίθενται και οι υβριδικές εκδόσεις._X.A.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά