top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τις νέες Porsche Cayenne GTS

Τα αρχικά GTS επιστρέφουν για τις νέες Cayenne και Cayenne Coupe προσδίδοντας την απαραίτητα σπορτίφ αύρα και ακόμα καλύτερες επιδόσεις  σε σχέση με το παρελθόν.

Η κινητήρια μονάδα ανέκαθεν αποτελούσε το σημείο αναφοράς κάθε έκδοσης του γερμανικού SUV με τα διακριτικά «GTS». Για την περίσταση των νέων Cayenne και Cayenne Coupe πρωταγωνιστής είναι ένας 4λιτρος V8 bi-turbo κινητήρας, ο οποίος παραλαμβάνει σήμερα τη σκυτάλη από τον απερχόμενο 3,6 V6 αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 460 ίππων και ροπή 620 Nm (+20 PS και Nm σε σχέση με το παρελθόν). Σύμφωνα από τους ιθύνοντες της Porsche και τα δύο μοντέλα είναι σε θέση να εξασφαλίσουν στον οδηγό τους επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,5 δλ. με το πακέτο Sport Chrone και τελική ταχύτητα 270 χλμ./ώρα.

Porsche Cayenne GTS

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η μέση κατανάλωση που ο εξασφαλίζει ο νέος V8 κινητήρας σε συνδυασμό με το 8ταχυτο Tiptronic S κιβώτιο υπερβαίνει κατά τι τα 11 λίτρα/100 χλμ. ενώ η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα κυμαίνεται στον κύκλο NEDC στα 260-255 gr/χλμ. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία οι εν λόγω επιδόσεις στους τομείς τις κατανάλωσης και των εκπομπών βελτιστοποιήθηκαν χάρη στο σύστημα Adaptive Cylinder Control, τον άμεσο ψεκασμό με το κεντρικά τοποθετημένο μπεκ και το αναθεωρημένο σύστημα θερμικής διαχείρισης του συνόλου.

Porsche Cayenne GTS

Εδώ, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα Cayenne GTS εξοπλίζεται με ένα σύστημα εξαγωγής με δύο διπλές απολήξεις, οι οποίες είναι εγκατεστημένες στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα, ενώ στην Cayenne GTS Coupe διατίθεται ένα διαφορετικό, το οποίο υιοθετείται ήδη στην Cayenne Turbo Coupe, με δύο απολήξεις στο κέντρο, σε συνδυασμό με το επίσης προαιρετικό πακέτο Lightweight Sports Package.

Porsche Cayenne GTS

Η βασική έκδοση των δύο μοντέλων διατίθεται με ενεργά αμορτισέρ σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου τους Porsche Active Suspension System (PAS) και χαμηλότερα κατά 20 χλστ. ελατήρια, ενώ στάνταρ είναι επίσης το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Τόσο η Cayenne GTS όσο και η αντίστοιχη Coupe «πατούν» σε ζάντες (RS Spyder Design) με διάμετρο 21 ίντσες, ενώ για την πέδηση φροντίζουν ατσάλινοι δίσκοι με διαστάσεις 398×38 και 358χ28 χλστ. Προαιρετικά, διαθέσιμοι είναι οι ατσάλινοι δίσκοι με επίστρωση καρβιδίου βολφραιμίου (Porsche Surface Coated Brake – PSCB) ή οι γνωστοί κεραμικοί (Porsche Ceramic Composite Brake – PCCB).

Porsche Cayenne GTS

Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού και για τους δύο τύπους αμαξώματος περιλαμβάνονται οι χαμηλότερες κατά 10 χλστ. αεραναρτήσεις τριών σταδίων, το σύστημα τετραδιεύθυνσης καθώς οι ενεργές αντιστρεπτικές δοκοί Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Από εκεί και πέρα, αμφότερες οι νέες Cayenne GTS είναι εξοπλισμένες με το οπτικό πακέτο Sport Design, στο οποίο κυρίαρχο στοιχείο είναι το μαύρο χρώμα σε συγκεκριμένα στοιχεία της εξωτερικής περιβολής, αλλά και με το σύστημα φώτων Porsche Dynamic Light System (PDLS).

Porsche Cayenne GTS

Στο εσωτερικό η Porsche έδωσε τη δέουσα προσοχή, με το Alcantara να πρωταγωνιστεί ως υλικό στο εσωτερικό τμήμα της οροφής, στα κεντρικά πάνελ των καθισμάτων, στα υποβραχιόνιά τους, στις πόρτες κ.α. Τα σπορ καθίσματα είναι ρυθμιζόμενα σε 8 κατευθύνσεις, ενώ αρκετά σημεία της καμπίνας κοσμούνται από αλουμινένια τμήματα. Φυσικά, η Porsche προσφέρει στους δυνητικούς αγοραστές των νέων Cayenne GTS και Cayenne GTS Coupe μια πλούσια γκάμα αξεσουάρ που εξατομικεύουν τον σχεδιασμό και τη γενικότερη εικόνα των εσωτερικών των δύο αυτοκινήτων, τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς πώληση από τον επόμενο κιόλας μήνα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ