Στα πλαίσια της καμπάνιας «Go Electric», η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ευρώπη τη νέα Mustang Mach-E, ένα αυτοκίνητο που σηματοδοτεί τη στροφή της αμερικάνικης εταιρείας σε μία νέα εποχή.

Η Ford έρχεται να ενδυναμώσει την παρουσία της στην κατηγορία των οχημάτων με περιορισμένες ή/και μηδενικές εκπομπές ρύπων, ούτως ώστε και αυτή να «περάσει» ομαλά στη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή της αυτοκίνησης αποφεύγοντας συγχρόνως τα υψηλά πρόστιμα που κυριολεκτικά αποτελούν «θηλιά στο λαιμό» όλων των κατασκευαστών, (μικρών και μεγάλων) που δραστηριοποιούνται στη γηραιά ήπειρο. Και όχι μόνο. Άρμα της όλης προσπάθειας είναι μία πολυσυλλεκτική γκάμα ήπιων υβριδικών, υβριδικών, plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτροκίνητων εκδόσεων, η οποία έχει ως αφετηρία σε εμπορικό επίπεδο το νέο Puma και σημείο αναφοράς την ηλεκτρική Mustang Mach-E, η οποία πραγματοποιεί σήμερα στο Λονδίνο την πανευρωπαϊκή της πρεμιέρα στα πλαίσια μιας ανοιχτής εκδήλωσης με τίτλο «Go Electric».

Ford Mustang Mach-E

Η νέα Mustang Mach-E θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη περίπου του 2020 στην Ευρώπη σε πισωκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις και δύο εκδόσεις που σχετίζονται με τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Η πρώτη από αυτές θα εφοδιάζεται με έναν συσσωρευτή ενέργειας ιόντων λιθίου των 75,7 kWh με 288 κυψέλες και η δεύτερη με έναν αντίστοιχο με 98,8 kWh με 376 κυψέλες. Στη δεύτερη περίπτωση και σε συνδυασμό με την έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς, η αυτονομία σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP φτάνει έως και τα 600 χλμ. Η Ford ανακοινώνει επίσης πως  η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων και ροπή 565 Nm – στη δε Mutang Mach-E GT, η οποία θα εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 5 δλ., η απόδοση θα «σκαρφαλώνει» στους 465 ίππους και η ροπή στα 860 Nm.

Ford Mustang Mach-E

Σε ότι αφορά στη φόρτιση της μπαταρίας (σ.σ.: η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 150 kW), η Ford προσφέρει στους αγοραστές του μοντέλου ένα wallbox (επιτοίχιο φορτιστή)με 5πλάσια ισχύ φόρτισης σε σχέση με μια κοινή οικιακή πρίζα. Σε αυτή την περίπτωση στην έκδοση extended range RWD ανακτάται ενέργεια για την κάλυψη 62 χλμ. ύστερα από μία ώρα φόρτισης έναντι 14 χλμ./ώρα μέσω της απλής, ευρωπαϊκών προδιαγραφών πρίζας. Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως η νέα Mustang Mach-E μπορεί να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή έως και 150 kW στο δίκτυο της κοινοπραξίας Ionity – σε αυτή την περίπτωση ανακτάται ενέργεια για 93 χλμ. μέσα σε 10 μόλις λεπτά, ενώ για την πλήρωση από το 10% έως και το 80% χρειάζονται μόλις 38 λεπτά.

Ford Mustang Mach-E

Από εκεί και πέρα τώρα, ο οδηγός του νέας και αμιγώς ηλεκτροκίνητης Mustang Mach-E θα έχει στη διάθεσή του τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης που διαμορφώνουν διαφορετικά χαρακτηριστικά οδήγησης: τα Whisper, Engage και Unbridles. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι η Ford προσφέρει στη νέα Mustang Mach-E με τον κωδικό GT το γνωστό σύστημα ανάρτησης MagneRide και πνευστούς δίσκους στο σύστημα πέδησης σε όλες τις εκδόσεις, που φέρουν την υπογραφή της γνωστής στο είδος εταιρείας Brembo.

Ford Mustang Mach-E

Αξίζει να σημειωθεί πως τα πλαίσια της εκδήλωσης «Go Electric» η Ford ανακοίνωσε πως μέσα στο 2020 η εταιρεία του μπλε οβάλ σκοπεύει να παρουσιάσει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα, και συνολικά 18 έως τα τέλη του 2021. Ανάμεσα τους είναι τα ήπια υβριδικά Fiesta EcoBoost Hybrid, Puma EcoBoost Hybrid, Focus EcoBoost Hybrid, Kuga EcoBlue Hybrid, Transit Custom EcoBlue Hybrid, Tourneo Custom EcoBlue Hybrid, Transit EcoBlue Hybrid, τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά Mondeo Hybrid, Kuga Hybrid, S-Max Hybrid και Galaxy Hybrid, τα plug-in υβριδικά Explorer Plug-In Hybrid, Kuga Plug-In Hybrid, Transit Custom Plug-In Hybrid και Tourneo Custom Plug-In Hybrid και φυσικά η ηλεκτρική Mustang Mach-E.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά