Επικαιρότητα Κόσμος

Προ των πυλών το νέο Ford Kuga

Η Ford ανακοίνωσε τις τεχνολογικές περγαμηνές όλων των κινητήριων μονάδων – υβριδικών, ήπια υβριδικών, plug-in υβριδικών αλλά και θερμικών - που θα κινούν το νέο Kuga.

Το νέο Ford Kuga αποτελεί, μετά το «μικρό» Puma, το δεύτερο κατά σειρά μεγάλο στοίχημα της εταιρείας με σήμα το μπλε οβάλ στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αρένα των SUV μοντέλων. Και συνάμα, το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της, καθώς εκτός από τις «παραδοσιακές» εκδόσεις EvoBoost και Ecoblue (βενζίνης και ντίζελ, αντίστοιχα), το μεσαίο Sport Utility Vehicle της Ford θα προσφέρεται σε αυτοφοτιζόμενα υβριδική, επαναφορτιζόμενα υβριδική και ήπια υβριδική έκδοση.

Θυμίζουμε ότι η Ford έχει ήδη από πέρσι δεσμευτεί να προσφέρει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση για κάθε επιβατικό μοντέλο που λανσάρει στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξάνοντας τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων της στην Ευρώπη στα 18 μέχρι τα τέλη του 2021.

Ford Kuga

Ας δούμε εν τάχει τις διαθέσιμες επιλογές σε κινητήριες μονάδες:

Kuga Plug-In Hybrid: Το νέο Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει την αυτονομία και ελευθερία κίνησης που παρέχει ένας παραδοσιακός κινητήρας εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με την απόδοση και την αθόρυβη λειτουργία ενός ηλεκτρικού μοτέρ.

Η αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 2,5 λίτρα που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, με τη μέγιστη απόδοση να ανέρχεται στους 225 ίππους. Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 72 χλμ. σύμφωνα με τα πρωτόκολλο NEDC (56 χλμ. με τον WLTP), μέση κατανάλωση από 1,2 ή 1,4 λιτ./100 χλμ. (NEDC ή WLTP) και εκπομπές CO2 από 26 ή 32 gr/χλμ. (NEDC ή WLTP).

Αξίζει να σημειωθεί πως ο οδηγός μπορεί να επιλέγει πότε και πώς να αξιοποιεί την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge.

Ford Kuga

Kuga EcoBlue Hybrid: H συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζει τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα EcoBlue των 150 ίππων της Ford με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα που αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά την επιβράδυνση σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Με το σύστημα των 48 Volt, η τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Kuga λειτουργεί σε περισσότερες περιπτώσεις, για πρόσθετη εξοικονόμηση καυσίμου, συμβάλλοντας σε κατανάλωση από 4,3 ή 5,0 λιτ./100 χλμ. (ΝEDC ή WLTP) και εκπομπές CO2 από 111 ή 132 gr/χλμ. (NEDC ή WLTP).

Ford Kuga

Kuga Hybrid: Διαθέσιμο για παραγγελία αργότερα μέσα στη χρονιά, το Kuga Hybrid χρησιμοποιεί ένα αυτοφορτιζόμενο, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής που έχει εξελίξει η Ford. Το Kuga Hybrid θα διατίθεται με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Ford Intelligent All-Wheel Drive, με προβλεπόμενες τιμές κατανάλωσης 5,6 λιτ./100 km και εκπομπών CO2 130 gr/χλμ.

Ford Kuga

Kuga EcoBlue: Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους, έχει κατανάλωση από 4,8 ή 5,9 λιτ./100 χλμ. (NEDC ή WLTP) και εκπομπές CO2 από 127 ή 155 gr/χλμ. (NEDC ή WLTP). Την ίδια στιγμή, ο κινητήρας 1.5L EcoBlue της Ford, ο οποίος αποδίδει ισχύ 120 ίππων, έχει κατανάλωση από 4,2 ή 5,1 λιτ./100 χλμ. (NEDC ή WLTP) και εκπομπές CO2 από 109 ή 133 gr/χλμ. (NEDC ή WLTP).

Kuga EcoBoost: Ο κινητήρας 1.5L EcoBoost διατίθεται σε εκδόσεις με 120 και 150 ίππους, επιτυγχάνοντας κατανάλωση από 5,5 ή 6,6 λιτ./100 χλμ. (NEDC ή WLTP) και εκπομπές CO2 από 125 ή150 gr/χλμ.(NEDC ή WLTP), με την υποστήριξη του πρώτου στη βιομηχανία συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ford προσφέρει ένα νέο, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο σε συνδυασμό με τους κινητήρες 1.5L EcoBlue των 120 ίππων και 2.0L EcoBlue των 190 ίππων.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου