top icon
Επικαιρότητα

Προβάδισμα της Volvo στους στόχους εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη

H Volvo έχει ήδη πετύχει στην Ευρώπη τους περιβαλλοντικούς της στόχους για το 2020, με τους ομίλους των Toyota, BMW και Hyundai/Kia να είναι έτοιμοι να εκπληρώσουν τις δικές της υποχρεώσεις.

Τα πιο πρόσφατα στοιχεία της JATO Dynamics καταδεικνύουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να επιτύχουν τους στόχους των μέσων εκπομπών CO2 σε μια προσπάθεια συμμόρφωσης με τους αυστηρότερους περιορισμούς που πρόκειται να τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος.

Βάσει του ισχύοντος κανονισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Volvo βρίσκεται μπροστά από τους ανταγωνιστές της, επιτυγχάνοντας ήδη τους στόχους για το 2020, με τις BMW, Toyota και Hyundai να βρίσκονται ένα «κλικ» πιο πίσω – στην πραγματικότητα, το χάσμα μεταξύ των μέσων εκπομπών CO2 είναι αμελητέο για τους τρεις αυτούς ομίλους, με τα δεδομένα να δείχνουν ότι αλλάζοντας κατά τι το τρέχον μείγμα πωλήσεων και εστιάζοντας σε πιο «πράσινα» οχήματα, οι τελευταίοι θα επιτύχουν τους επιμέρους στόχους με σχετική ευκολία.

Πιο συγκεκριμένα, παρ’ ότι ο στόχος για τις μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για λογαριασμό της Geely Group (στην οποία υπάγεται η Volvo, μαζί με τις Lotus και Polestar) είναι τα 110,3 g/km, έως τα τέλη Αυγούστου ο κινεζικός όμιλος έχει ήδη πιάσει τα μόλις 103,1 g/km. Κι αυτό, χάρη στις υψηλές πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Volvo, τα οποία στο πρώτο 8μηνο του τρέχοντος έτους αντιπροσωπεύουν το 38% των συνολικών.

Το BMW Group είναι έτοιμο να πιάσει τον στόχο των 102,9 g/km που του έχει τεθεί έχοντας «πιάσει» στα τέλη Αυγούστου τα 103,5 g/km. Η επίδοση αυτή αποτελεί αποτέλεσμα μιας στρατηγικής με δύο βασικούς πυλώνες: ο πρώτος σχετίζεται με την αύξηση του μεριδίου των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και ο δεύτερος με τις (σχετικά) χαμηλές εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων του.

Σε καλή θέση φαίνεται να βρίσκεται και η Toyota, η οποία απέχει κατά 2,2 g/km προκειμένου να εκπληρώσει τον δικό της στόχο. Εδώ, η υβριδική τεχνολογία της ιαπωνικής εταιρείας φαίνεται να αποδίδει καρπούς (στη Δ. Ευρώπη το μερίδιο των αυτοκινήτων του είδους φτάνει στο 65% και συνολικά στη γηραιά ήπειρο άνω του 50%), παρά την… καθυστέρηση του ομίλου στην υιοθέτηση λύσεων που κινούνται αποκλειστικά με την αρωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Ο όμιλος Hyundai/Kia απέχει κατά 2,9 g/km προκειμένου να εκπληρώσει τους δικούς του στόχους. Εδώ, το μίγμα πωλήσεων είναι διαφορετικό σε σχέση με εκείνο της Toyota, καθώς τα υβριδικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν το 13% των πωλήσεων του ομίλου. Ως αντιστάθμισμα, και σε αντίθεση με την τελευταία, το κορεάτικο γκρουπ έχει να παρουσιάσει μια λαμπρή παρουσία στον κόσμο των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τα οποία αυτή τη στιγμή καταλαμβάνουν μερίδιο της τάξης του 8% επί των συνολικών του πωλήσεων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ