Επικαιρότητα Κόσμος

Προβληματική ζώνη ασφαλείας στα Seat Arona / Ibiza και VW Polo

Ο σχεδιασμός των πίσω ζωνών στα Seat Arona / Ibiza και VW Polo μπορεί να οδηγήσει στην απασφάλιση της ζώνης του πίσω αριστερού επιβάτη.

Το Tekniikan Maailma, (Ο κόσμος της Τεχνολογίας), το κορυφαίο περιοδικό αυτοκινήτου στη Φινλανδία που εκδίδει η Otavamedia Ltd και το οποίο εκπροσωπείται στο θεσμό Car Of The Year, κατά τη διάρκεια των δοκιμών αυτοκινήτου πραγματοποιεί πάντα και δοκιμασία αλλαγής λωρίδας.

Στο πλαίσιο συγκριτικής δοκιμής 6 μικρών SUV και κατά την πραγματοποίηση του lane change με φορτίο 5 επιβάτες, ανακάλυψαν ότι στο Seat Arona λυνόταν η ζώνη του πίσω αριστερού επιβάτη καθώς το αυτοκίνητο έμπαινε στην αριστερή λωρίδα παίρνοντας έντονη κλίση στα αριστερά.

Αυτό συνέβη κατ' επανάληψη και ο λόγος είναι ότι με το βάρος του ο μεσαίος επιβάτης πίεζε τη βάση της ζώνης του πάνω στο κουμπί απασφάλισης του αριστερού επιβάτη.

Προβληματική ζώνη ασφαλείας στα Seat Arona / Ibiza και VW Polo

Το ίδιο δεν θα μπορούσε να συμβεί μόνο σε μια γρήγορη δεξιά στροφή, αλλά και σε μια πλευρική σύγκρουση, όπως επίσης και με την απλή μετατόπιση των πίσω επιβατών.

Το πρόβλημα μπορεί να αναπαραχθεί και εν στάσει πιέζοντας τη μια βάση της ζώνης πάνω στην άλλη και τραβώντας γρήγορα τον ιμάντα. Κι αυτό γιατί το κουμπί απασφάλισης έχει μικρή διαδρομή και η παραμικρή πίεση μπορεί να λύσει τη ζώνη.

Αυτό, σύμφωνα με το περιοδικό ΤΜ, δεν αφορά μόνο το Arona. Ύστερα από ελέγχους στα Seat Ibiza και VW Polo που μοιράζονται την πλατφόρμα MQB A0. Κοινός προμηθευτής στα εν λόγω μοντέλα είναι η εταιρεία Takata.

Αντίστοιχο σχεδιασμό στις ζώνες έχει και το Volkswagen T-Roc, όμως στη δοκιμασία αλλαγής λωρίδας με 5 επιβάτες δεν διαπιστώθηκε το ίδιο πρόβλημα, καθώς προμηθευτής στην προκειμένη περίπτωση είναι η TRW.

Κατά την άποψη του Φινλανδικού περιοδικού είναι το layout των ζωνών και η ευαισθησία του μηχανισμού απασφάλισης που θα πρέπει να οδηγήσει σε ανάκληση των αυτοκινήτων που επηρεάζονται.

Το ΤΜ επικοινώνησε με τη Seat και τη Volkwagen της Φινλανδίας που μετέφεραν την πληροφορία στους κατασκευαστές. Ο Κρίστιαν Στάιν, Διευθυντής Επικοινωνίας της Seat S.A. σχολίασε σχετικά: “Με βάση την ανάλυση που πραγματοποιήσαμε στο εργοστάσιο επιβεβαιώσαμε το πρόβλημα που ανακάλυψε το Tekniikan Maailma κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Εργαζόμαστε για πιθανές λύσεις στο πρόβλημα και θα σας ενημερώσουμε για τις τελικές μας αποφάσεις το συντομότερο δυνατόν”.

Αντίστοιχα και η Φινλανδική αντιπροσωπεία της VW θα ενημερώσει για τις διορθωτικές ενέργειες, μόλις αυτές επιβεβαιωθούν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ TAKATA

 

Τα video  και οι φωτογραφίες αποτελούν copyright του Tekniikan Maailma Magazine 

Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Arona
,
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Ibiza
,
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Polo

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου