top icon
Επικαιρότητα

Πρώην στελέχη των Porsche, BMW και Tesla στο τιμόνι της Piech Automotive

Η Piech Automotive ανοίγει τα φτερά της διορίζοντας σε θέσεις κλειδιά πρώην υψηλόβαθμα στελέχη των Porsche, BMW και Tesla, λίγο πριν την πρεμιέρα του πρώτου, ηλεκτρικού σπορ μοντέλου της.

Ο γνώριμος από το στρατόπεδο των Porsche και VW, Matthias Muller, αναλαμβάνει τη θέση του Προέδρου στην Piech Automotive, έχοντας εφεξής στενή συνεργασία με τους συνιδρυτές της εταιρείας, Rea Stark και Toni Piech, γιου του πρώην ισχυρού άνδρα του VW Group, Ferdinand Piech, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στα 82 του χρόνια στα τέλη του Αυγούστου του 2019.

Ο πρώην επικεφαλής της BMW Motorsport, Klaus Schmidt, διατηρεί το ρόλο του ως Chief Technology Officer της Piech Automotive, ενώ πλέον θα είναι ένας από τους δύο CEO της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων ετών, ο Schmidt είχε την εποπτεία εξέλιξης της πρωτοποριακής, αρθρωτής πλατφόρμας της Piech Automotive, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει πολλές και διαφορετικές παραλλαγές αμαξωμάτων αλλά και διατάξεων κινητήρα.

Piech Automotive

Δίπλα στον Klaus Schmidt, τη θέση του δεύτερου CEO θα αναλάβει ο Andreas Henke, ο οποίος θα ηγείται συγχρόνως των τμημάτων της εταιρείας που σχετίζονται με  τη στρατηγική, το μάρκετινγκ, τη σχέσεις με τους πελάτες, των οικονομικών, αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας. Πριν από την εταιρεία Burmester, ο Andreas Henke εργαζόταν στους κόλπους της Porsche, όπου κατείχε διάφορες διοικητικές θέσεις.

Η εταιρεία συνεχίζει να «στρατολογεί» επιπλέον στελέχη από το παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα. Όπως είναι, για παράδειγμα, ο Jochen Rudat, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα του θέση του επικεφαλής πωλήσεων στην Piech Automotive έχοντας τα τελευταία 10 χρόνια αναλάβει αντίστοιχη καθήκοντα στην αμερικανική Tesla.

Piech Automotive

Όπως ανακοινώθηκε, η Piech Automotive ολοκλήρωσε το πρώτο στάδιο της χρηματοδότησής της χάρη στην αρωγή του επενδυτή Peter Thiel.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρώτο από τα τρία νέα μοντέλα της θα είναι ένα ηλεκτρικό κουπέ επιδόσεων, το οποίο θα εφοδιάζεται, σύμφωνα με την Piech Automotive, με μια μπαταρία η οποία θα μπορεί να «γεμίσει» έως το 80% της μέγιστης χωρητικότητάς της σε χρόνο 4 λεπτών και 40 δευτερολέπτων – ναι, σωστά διαβάσατε!

Η εταιρεία εκτιμά ότι ο εν λόγω συσσωρευτής ενέργειας θα εξασφαλίζει αυτονομία 500 χλμ. στο πρωτόκολλο WLTP.

Διαβάστε επίσης: Piech Mark Zero – στην πρίζα με φόρτιση σε λιγότερο από 5 λεπτά

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ