Επικαιρότητα Κόσμος

Προσεχώς «τίτλοι τέλους» για τα Peugeot 308 GT και GTi

Το επιβεβαίωσε και ο CEO της γαλλικής εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, λέγοντας χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του πως «αυτοκίνητα σαν το Peugeot 308 GTI θα εξαφανιστούν». Ο λόγος; Ο στόχος για μείωση των μέσων εκπομπών CO2 στα 95 gr./χλμ. που τίθεται σε ισχύ το 2021.

Οι νέες και ολοένα και πιο αυστηρές περιβαλλοντικές απαιτήσεις επιβάλουν στους κατασκευαστές να «ρίξουν» τις μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της στα επίπεδα των 95 gr για κάθε χιλιόμετρο – σε διαφορετική περίπτωση, τα πρόστιμα αναμένονται τσουχτερά. Και κάπως έτσι, λοιπόν, εξηγείται η στροφή μικρών και μεγάλων ονομάτων της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκηνής στην ηλεκτροκίνηση, και σε πρώτη φάση, ως ενδιάμεση λύση, στις υβριδικές μονάδες.

Υπό το πρίσμα αυτό επομένως, μοντέλα, όπως το Peugeot 308 GT και GTi, τα οποία «σηκώνουν» το μέσο όρο των εκπομπών κάθε μάρκας, μοιραία μπαίνουν στο στόχαστρο των δημιουργών τους. Μιλώντας στην Automotive News πριν λίγες μέρες (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), ο CEO της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, δεν έκρυψε τα λόγια του λέγοντας τα εξής:

«Τα παραδοσιακά σπορ μοντέλα, όπως το 308 GTI, θα εξαφανιστούν λόγω εκπομπών. Η καταβολή επιπλέον 10.000 ευρώ σε πρόστιμα ανά όχημα δεν αποτελεί έναν ηθικό τρόπο που θα οδηγήσει την αλλαγή σε καθαρότερα οχήματα».

Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα του γαλλικού αυτοκινητικού Τύπου, η οριστική διαγραφή της έκδοσης GTi του «308» από τη γκάμα της εταιρείας θα «συμπαρασύρει» και την έκδοση GT με χρονικό ορίζοντα, όπως όλα δείχνουν, τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε.

Θυμίζουμε πως και τα δύο σπορ μοντέλα της οικογένειας «308» τροφοδοτούνται από τον 1.600άρη THP βενζινοκινητήρα της PSA απόδοσης 225 και 263 ίππων._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου