Επικαιρότητα Κόσμος

Πρώτη επίσημη γεύση από το νέο Nissan Qashqai

Η Nissan αποκαλύπτει μερικώς σήμερα το νέο Qashqai που θα παρουσιαστεί επίσημα την άνοιξη του 2021.

Το μοντέλο που άλλαξε το ρου της κατηγορίας των C-SUV το 2007 έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 3 εκατ. αγοραστών ανά τον κόσμο, ετοιμάζεται να γυρίσει μια ακόμα σελίδα – και συγκεκριμένα την τρίτη κατά σειρά. Όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Ιάπωνας κατασκευαστής, το νέο Qashqai βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα τελευταία στάδια της εξέλιξής του πραγματοποιώντας δοκιμές σε δρόμους της Ευρώπης, πριν τα επίσημα αποκαλυπτήριά του την προσεχή άνοιξη.

Nissan Qashqai

«Το νέο Qashqaii αναμένεται να αλλάξει αυτό που πιστεύουν οι αγοραστές για τα οικογενειακά αυτοκίνητα», δηλώνουν εμφατικά οι ιθύνοντες της ιαπωνικής φίρμας.

Το νέο Nissan Qashqai θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-C της συμμαχίας της ιαπωνικής εταιρείας με τη Renault. Όπως επισημαίνουν οι δημιουργοί του αυτοκινήτου, η τρίτη γενιά του μοντέλου θα διαθέτει, πάνω κάτω, τις ίδιες αναλογίες ως προς το μέγεθος του αμαξώματος.

Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη «σύσταση» του πλαισίου με στόχο τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Η χρήση ατσαλιού υπερ-υψηλής αντοχής έχει αυξηθεί κατά 50%, αυξάνοντας την ακαμψία, αλλά και την ασφάλεια που θα προσφέρει το νέο SUV μοντέλο της Nissan σε περίπτωση σύγκρουσης.

Nissan Qashqai

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η πίσω πόρτα του νέου Qashqai θα είναι κατασκευασμένη από συνθετικά υλικά, επιλογή που θα επιφέρει εξοικονόμηση 2,6 κιλών. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός επίσης ότι οι πόρτες, τα φτερά και τα εμπρός καπό είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο – από αυτή την επιλογή προκύπτει περαιτέρω εξοικονόμηση βάρους της τάξης των 21 κιλών. Συνολικά, το νέο Nissan Qashqai θα ζυγίζει 60 κιλά λιγότερο σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ την ίδια ώρα η ακαμψία του εμφανίζεται βελτιωμένη κατά 41% σε σχέση με το παρελθόν.

Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση. Η Nissan αναφέρει με έμφαση ότι τόσο εμπρός όσο και πίσω έχει υιοθετηθεί μια διάταξη με γόνατα Μακφέρσον, με τις προσθιοκίνητες εκδόσεις, οι οποίες εφοδιάζονται με ζάντες με διάμετρο έως 19 ίντσες, να διαθέτουν ημιάκαμπτο πίσω άξονα και τις τετρακίνητες, που με τη σειρά τους χρησιμοποιούν τροχούς 20 ιντσών, να εξοπλίζονται με μία διάταξη στον πίσω άξονα με πολλαπλούς συνδέσμους.

Nissan Qashqai

Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η Nissan θα προσφέρει δύο επιλογές. Η πρώτη από αυτές θα έχει στο επίκεντρό της μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού 1.300άρη κινητήρα βενζίνης (ούτε λόγος πλέον για ντίζελ), σε συνδυασμό με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης των 12V – η συγκεκριμένη μονάδα θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η δεύτερη επιλογή θα αποτελείται από την υβριδική μονάδα κίνησης e-Power, η οποία θα απαρτίζεται από ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα μπορεί να κινεί «απευθείας» τους τροχούς, καθώς και από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (προφανώς με φυσική αναπνοή), ο οποίος δεν θα είναι «συνδεδεμένος» με τους τροχούς έχοντας ως ρόλο τη φόρτιση της μπαταρίας.

Nissan Qashqai

Η βασική διαφορά σε σύγκριση με άλλα συμβατικά υβριδικά συστήματα κίνησης είναι ότι εδώ ο ηλεκτρικός κινητήρας διαθέτει το μέγεθος των αντίστοιχων που συνήθως συναντά κανείς σήμερα σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Η γεννήτρια είναι αυτή που διατηρεί τη φόρτιση της μπαταρίας σε υψηλά επίπεδα, αλλά μπορεί επίσης να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια απευθείας στον κινητήρα για επιπλέον ισχύ. Ο κινητήρας λειτουργεί σε μια βέλτιστη γκάμα στροφών με στόχο τη μέγιστη απόδοση καυσίμου, ενώ ρυθμισμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να ελαχιστοποιεί τον θόρυβο και να παρέχει μια φυσική και «συνδεδεμένη» αίσθηση κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης.

Το νέο Nissan Qashqai θα είναι εφοδιασμένο με την επόμενη γενιά του συστήματος ProPilot, το οποίο θα διαθέτει αναβαθμισμένες δυνατότητες και την ονομασία ProPilot with Nivi-link.

Ψηφίστε το πιο όμορφο sport coupe των τελευταίων 50 ετών. Προσοχή, δεν αναζητούμε το καλύτερο αλλά το πλέον όμορφο από το 1970 μέχρι σήμερα.

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου