Επικαιρότητα Κόσμος

Πρώτη φορά… νέα BMW M3

Το φως της δημοσιότητας είδε η πρώτη «κατασκοπευτική» φωτογραφία της νέας BMW M3 που θα δούμε να παρουσιάζεται επίσημα μέσα στο 2020.

Το... επίμαχο αυτοκίνητο που αποθανάτισε ο φωτογραφικός φακός φαίνεται να «βρίσκεται» σε κάποιο στάδιο της γραμμής παραγωγής της γερμανικής εταιρείας από το Μόναχο διαθέτοντας ό,τι ακριβώς θα περίμενε κανείς σε επίπεδο σχεδίασης από την κορυφαία έκδοση της νέας Σειράς 3. Δηλαδή, ένα ζεύγος διπλών απολήξεων, διαφορετική σε σχέση με τις ταπεινές σπορ εκδόσεις της οικογένειας αεροτομή στην πίσω πόρτα, φαρδύτερα φτερά και νέο διαχύτη αέρα, που εδώ όμως φαίνεται να βρίσκεται σε «αναμονή».

Η νέα BMW Μ3 θα εφοδιάζεται, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, από μία ενδυναμωμένη έκδοση του 3λιτρου, «δίτουρμπου» και 6κύλινδρου φυσικά εν σειρά κινητήρα της τρέχουσας γενιάς, με την ισχύ να προσεγγίζει ή και να ξεπερνά κατά τι τους 500 ίππους. Για να επιτευχθεί η παραπάνω τιμή, οι μηχανικοί της BMW σκοπεύουν να υιοθετήσουν το σύστημα ψύξης με νερό που είδαμε στην Μ4 GTS – μία διάταξη με πρόσθετα ψυγεία που βρίσκονται εγκατεστημένα δίπλα από τα… κανονικά, στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου αλλά και του υπερσυμπιεστή.

Την ίδια στιγμή, ικανές ποσότητες νερού ψύχουν τον αέρα που κινείται προς την εισαγωγή του κινητήρα με τρόπο πιο αποτελεσματικό σε σχέση με τους παραδοσιακούς εναλλάκτες θερμότητας (intercoolers). Αξίζει να προσθέσουμε πως η ποσότητα του νερού αποθηκεύεται σε αυτή την περίπτωση σε ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5 λίτρων, το οποίο θα βρίσκεται στο χώρο φόρτωσης, μαζί ασφαλώς με τους απαραίτητους αισθητήρες.

Το βάρος που πρόκειται να προσθέσει η παραπάνω διάταξη στη νέα Μ3 αναμένεται να εξοικονομηθεί από την ελαφρύτερη πλατφόρμα CLAR στην οποία θα «πατά» η κορυφαία «3άρα» κάνοντας χρήση υλικών, όπως το αλουμίνιο και το ατσάλι υψηλής αντοχής. Μάλιστα, για να επιτευχθεί ο στόχος διατήρησης του συνολικού βάρους στα περίπου 1.600 κιλά, η νέα BMW M3 είναι πολύ πιθανό να υιοθετήσει ακόμα πιο προηγμένα υλικά, όπως το carbon, για παράδειγμα, σε διάφορα σημεία του σώματος της (οροφή, μάσκα κ.α.).

Η χρήση συστήματος τετρακίνησης, σαν και αυτό που είδαμε για πρώτη φορά στη Μ5, αλλά και ηλεκτρικής υποβοήθησης, προς το παρόν φαίνεται να έχουν αποκλειστεί, καθώς και οι δύο αυτές λύσεις θα προσθέσουν στη νέα Μ3 παραπανήσια – και περιττά ασφαλώς – κιλά. Εν αντιθέσει, η νέα Μ3, η οποία θα αποτελέσει το σημείο αναφοράς για την ακόμα πιο σπορτίφ αισθητικά νέα Μ4, θα διατίθεται με το γνωστό 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο των Βαυαρών, αλλά και σε έκδοση με χειροκίνητο «6άρι» για τους πιο παραδοσιακούς petrolheads.

Από εκεί και πέρα, η νέα BMW M3 είναι βέβαιο πως θα διαθέτει το ενεργό σύστημα υποβοήθησης των Σειρών 5 και 7. Σε ότι αφορά την τετραδιεύθυνση, οι πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι ισχνές, με τους Βαυαρούς να μην έχουν ακόμα ανοίξει τα χαρτιά τους εξετάζοντας με κάθε λεπτομέρεια την ισορροπία ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα μιας τέτοιας λύσης και στο κόστος που αυτή συνεπάγεται προκειμένου να εφαρμοστεί σε ένα και μόνο μοντέλο._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου