Επικαιρότητα Κόσμος

Σε τρεις εκδόσεις ισχύος η ηλεκτρική BMW iNext

Η επερχόμενη τεχνολογική ναυαρχίδα της BMW θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις ισχύος που θα αποδίδουν έως και 610 ίππους.

Λίγους μήνες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου και ηλεκτρικού SUV της BMW, οι πρώτες πληροφορίες τόσο για την απόδοση των κινητήριων μονάδων όσο και για την «οριστική» ονομασία του μοντέλου βλέπουν για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του bmwblog.com, η τεχνολογική ναυαρχίδα των Βαυαρών, η οποία αναμένεται να μπει στην παραγωγή το  2021, θα φέρει την ονομασία iX, και όχι iNext, όπως όλοι γνωρίζουμε έως σήμερα, διαθέντας τρεις εκδόσεις ως προς την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων του.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η πιο αδύναμη έκδοση θα αποδίδει 230 kW, ήτοι 308 ίππους, ενώ η αμέσως μεγαλύτερη 390 kW (522 ίππους). Στην κορυφή της πυραμίδας η νέα BMW iX θα προσφέρει… το κάτι παραπάνω αποδίδοντας 455 kW, δηλαδή 610 ίππους. Όπως όλα μαρτυρούν, η ηλεκτρική iX (iNext) θα τοποθετείται από πλευράς μεγέθους ανάμεσα στις Χ3 και X5, προσφέροντας προηγμένες τεχνολογίες, όπως η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και αυτονομία κίνησης με μια πλήρη φόρτιση των συσσωρευτών ενέργειας που θα φτάνει σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP την διόλου ευκαταφρόνητη τιμή των 600 χλμ. στην έκδοση με τη χαμηλότερη ισχύ.

BMW iNext

Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, το νέο iX προωθεί μία νέα εποχή στον τομέα της οδηγικής απόλαυση αποτελώντας «το πρώτο μοντέλο του BMW Group στο οποίο ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να αναλάβει την ευθύνη της οδήγησης, συγχρόνως όμως μπορεί να πάρει ξανά τον έλεγχο του οχήματος ανά πάσα στιγμή». Για το λόγο αυτό, είναι εφοδιασμένο μ’ ένα εντελώς νέο πολυγωνικό τιμόνι, με επίπεδο άνω και κάτω τμήμα, επιλογή που βελτιώνει την ευκολία εισόδου στο όχημα, καθώς και την καλύτερη θέαση προς τις ενδείξεις που προβάλλονται στην οθόνη.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν οι ιθύνοντες της BMW, με την εντυπωσιακή και σύγχρονη γεωμετρία του, το τιμόνι του iNext προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα όταν ο οδηγός αλλάζει από την αυτοματοποιημένη στην ενεργή οδήγηση. Σε σύγκριση με το παραδοσιακό στρογγυλό τιμόνι, το πολυγωνικό σχήμα καθιστά πολύ πιο εύκολη την αναγνώριση της γωνίας διεύθυνσης με βάση τη θέση του πηδαλίου. Έτσι, τη στιγμή που ο οδηγός αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος θα μπορεί άμεσα να ανιχνεύσει την τρέχουσα γωνία διεύθυνσης - τόσο οπτικά όσο και με άγγιγμα - έτσι ώστε να συνεχίσει να ταξιδεύει με ασφάλεια.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου