Οι πωλήσεις της Seat σημείωσαν αύξηση 36,7% τον Σεπτέμβριο του 2019, με συνολικά 43.200 οχήματα (2018: 31.600).

Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο, η αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 454.800 αυτοκίνητα, 9,4% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018 (415.600 αυτοκίνητα). Αυτό το αποτέλεσμα είναι το υψηλότερο στην ιστορία της Seat και ξεπερνά το συνολικό ρεκόρ πωλήσεων που επετεύχθη το αντίστοιχο εννιάμηνο του 2018. Οι πωλήσεις Seat απογειώθηκαν τον προηγούμενο μήνα, σημειώνοντας αύξηση 36,7%, με συνολικά 43.200 οχήματα (2018: 31.600).

Η αύξηση αυτή οφείλεται εν μέρει στην επίδραση της εφαρμογής του κανονισμού WLTP τον Σεπτέμβριο του 2018, η οποία οδήγησε σε απότομη αύξηση των πωλήσεων τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του περασμένου έτους, ακολουθούμενη από μείωση το Σεπτέμβριο. Τα 43.200 πωληθέντα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν επίσης τον καλύτερο μήνα Σεπτεμβρίου στην ιστορία της Seat, πολύ πάνω από το αποτέλεσμα του 2017 (39.800).

Οι πωλήσεις CUPRA συνέχισαν επίσης την ανοδική τους πορεία, η οποία ενισχύθηκε σημαντικά από το CUPRA Ateca. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο, η νέα μάρκα πούλησε 18.700 αυτοκίνητα, 75,1% περισσότερα από την ίδια περίοδο του 2018. Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, τέσσερις από τις κύριες αγορές της SEAT πέτυχαν τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία τους. Η Γερμανία ηγείται της κατάταξης και με μόλις ένα τρίμηνο μέχρι το τέλος του έτους, έχει ήδη ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις (104.100, +15.2%). Στη Βρετανία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της SEAT, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,7% με συνολικά 54.900 πωληθέντα οχήματα. Η Αυστρία είναι η έκτη στην κατάταξη με 17.000 πωλήσεις (+6,2%) ενώ η Ελβετία ακολουθεί με 9.800 πωλήσεις (+16,5%). Άλλες χώρες που επίσης παρουσιάζουν εξαιρετικά αποτελέσματα πωλήσεων είναι το Μεξικό (18.300, +6.8%), οι Κάτω Χώρες (9.000, +32.3%), η Πορτογαλία (8.700, +10%), η Σουηδία (6.800, +23.2%), η Δανία (5.800, +52,6%) και η Ιρλανδία (4.000, +10,4%).

Δελτίο Τύπου

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά