top icon
Επικαιρότητα

To Seat Leon TGI Evo με 1.500άρη κινητήρα φυσικού αερίου

Η ισπανική εταιρεία ανακοίνωσε τη διάθεση του Seat Leon με κινητήρα που καταναλώνει φυσικό αέριο.

H Seat συνεχίζει την παράδοση που τη θέλει πιστή στο φυσικό αέριο λανσάροντας σήμερα μια έκδοση του Leon – μετά τις αντίστοιχες των Ibiza, Mii και Arona – που καταναλώνει το καύσιμο που είναι ευρύτερα γνωστό με την ονομασία Compressed Natural Gas (CNG). Το Leon TGI Evo υιοθετεί έναν κινητήρα που βασίζεται στον 4κύλινδρο TSI διαθέτοντας μια τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και σύστημα start-and-stop. Λειτουργεί δε σύμφωνα με τον κύκλο Miller για βέλτιστη οικονομία και απόδοση.

Σε σχέση με τον αντίστοιχο TSI διαθέτει αρκετά επανασχεδιασμένα εξαρτήματα ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις λειτουργίας του CNG. Έτσι, τα έμβολα καλύπτονται από νικέλιο/χρώμιο, ενώ ενισχυμένες είναι οι έδρες των βαλβίδων για αύξηση της αντοχής στη φθορά. Οι τελευταίες, μάλιστα, έχουν ανυψωθεί κατά τι προκειμένου να βελτιωθεί η κυκλοφορία των αερίων προς το εσωτερικό του θαλάμου.

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm από τις 1.400 έως και τις 4.000 σ.α.λ. συνδυαζόμενος είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη με επτά.

To φυσικό αέριο αποθηκεύεται στο Seat Leon TGI Evo σε τρεις δεξαμενές – μάλιστα, οι δύο από αυτές επωφελούνται από τη χρήση carbon – συνολικής χωρητικότητας 17,7 kg. Κάτι που εξασφαλίζει μία αυτονομία, σύμφωνα με το ισπανικό εργοστάσιο, της τάξης των 500 χλμ. Η συγκεκριμένη τιμή αυξάνεται κατά 150 χλμ. χάρη στη χρήση βενζίνης ως «υποστηρικτικό» καύσιμο στην περίπτωση που οι δεξαμενές του CNG αδειάσουν._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ