18 Ιαν 2019

Σημαντική πτώση στην παραγωγή στην Ιταλία για την FCA

Τα συνδικάτα των εργαζομένων στα ιταλικά εργοστάσια της FCA αναμένουν ότι η εγχώρια παραγωγή θα συνεχίσει να μειώνεται και το 2019 μετά τη διψήφια πτώση πέρυσι, κυρίως εξαιτίας των χαμηλών πωλήσεων των Alfa Romeo και Maserati.

Alfa Romeo Giulia QV

Τα εργατικά συνδικάτα της FCA αποκαλύπτουν σήμερα σημαντικά αριθμητικά στοιχεία που σχετίζονται με την πτώση στην παραγωγή της εταιρείας στη γείτονα χώρα. Σύμφωνα με το συνδικάτο FIM-CISL, η παραγωγή της FCA στην Ιταλία υποχώρησε κατά 10% σε σχέση με εκείνη του 2017, φτάνοντας πέρσι τις 667.526 μονάδες. Όπως επικαλούνται οι εκπρόσωποι των συνδικάτων, η πτώση προήλθε από τη μείωση των πωλήσεων των μοντέλων των Alfa Romeo και Maserati στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, ειδικά κατά το δεύτερο εξάμηνο.

Η εικόνα αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και φέτος, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης στην Ιταλία, της έλλειψης νέων μοντέλων, αλλά και του «τέλος εποχής» από το προσεχές καλοκαίρι και μετά των Fiat Punto και Alfa Romeo Mito, τα οποία συνολικά κάλυψαν σε δυναμική το 2018 τις 38.000 μονάδες .

Από την πτωτική πορεία τη χρονιά που πέρασε εξαιρούνται τα Jeep Renegade και Fiat 500X.

Πιο αναλυτικά:

Εργοστάσιο Mirafiori: Η παραγωγή της Maserati Levante μειώθηκε κατά 44% το 2018 στις 19.100 μονάδες και εκείνη της MiTo από τις 11.000 στις 10.000 μονάδες.

Εργοστάσιο Casino: Η παραγωγή της Giulia μειώθηκε κατά 41% στις 28.546 μονάδες και της Stelvio κατά 29% στις 39.782 μονάδες.

Εργοστάσιο Pomigliano: Η παραγωγή του Panda μειώθηκε κατά 10% στις 183.589 μονάδες.

Εργοστάσιο Melfi: Η παραγωγή του Punto μειώθηκε κατά 47% στις 28.055 μονάδες, σε αντίθεση με τα Renegade και 500Χ που έφτασαν τις 198.098 (+12%) και 113.712 (+14%) μονάδες.

Εργοστάσιο Sevel (κοινοπραξία με PSA): Η παραγωγή αυξήθηκε κατά 1,7% στις 297.000 μονάδες.

Η FCA έχει εκπονήσει ένα αναπτυξιακό πλάνο ύψους 5 δις ευρώ στην Ιταλία με χρονικό ορίζοντα το 2021. Εντούτοις, όπως προειδοποίησε ο Mike Manley πριν λίγα 24ώρα με δηλώσεις του στο περιθώριο της NAIAS 2019 στο Ντιτρόιτ, η εταιρεία είναι πολύ πιθανό να αναστείλει ή και να ακυρώσει τα πλάνα (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ)._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Alfa Romeo Giulia QV
  • Maserati Levante
Ετικέτες:

Σχόλια

Η έλλειψη SUV, η έλλειψη

Εικόνα marydaughter
Η έλλειψη SUV, η έλλειψη χαμηλού κυβισμού ανταγωνιστικού μοτέρ, αλλά και η τιμολογιακή πολιτική ευθύνονται. Δεν γίνεται σήμερα, όπου το συναίσθημα στην αγορά αυτοκινήτου μειούται, η Giulia να κοστίζει όλα αυτά τα λεφτά... Ρεαλιστικότερο θα ήταν να ανταγωνιστεί τιμολογιακά με τις FORD, VW, παρά με τα μεγαθήρια της premium κατηγορίας. Η ιστορία της αυτοκίνησης, έχει δείξει ότι σπάνια ένα μοντέλο μπορεί να ξελασπώσει μια φίρμα, ει μη μόνο εάν προσφέρει πραγματικά καινοτόμο προιόν. Οι Ιταλοί είναι εξαιρετικοί designers αλλά οι καινοτόμες ιδέες απαιτούν και σοβαρά τμήματα R&D, όπου το κόστος δείχνει πλέον δυσβάσταχτο για τους Ιταλούς. Η εξαγορά προ των πυλών?

marydaughter, συμφωνώ με αυτά

marydaughter, συμφωνώ με αυτά που λες. Βασικά, για εμένα το χειρότερο ήταν η τρομερά λειψή γκάμα. Χωρίς μικρό SUV, με την Giulietta να είναι μια γενιά πίσω πλέον, χωρίς coupe/roadster, χωρίς GT... Αλλά και τεχνολογικά έχει μείνει πίσω, και αυτό θα φανεί περισσότερο τα χρόνια που έρχονται: με παρωχημένους μικρούς κινητήρες, χωρίς υβριδικά, πολύ πίσω και στα ηλεκτρικά, πρόβλημα...