Επικαιρότητα Κόσμος

Skoda Vision RS, όπως λέμε VW Golf και Ford Focus

Η Skoda αποκαλύπτει το πρωτότυπο Vision RS. Ή, για να ακριβολογούμε, τον προπομπό του νέου Rapid και τον αντίπαλο των Ford Focus και VW Golf.

Το ότι η Skoda ανέκαθεν είχε υψηλούς στόχους, δεν είναι κάτι το νέο. Σήμερα, έχοντας παρουσιάσει και επίσημα στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού το νέο και υβριδικό πρωτότυπο, Vision RS, οι φιλοδοξίες της στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα, και δη στο ευρωπαϊκό, καθίστανται ακόμα πιο υψηλές, καθώς με το μοντέλο αυτό, που ουσιαστικά «φωτογραφίζει» το νέο Rapid, στόχος είναι η αφρόκρεμα της κατηγορίας C. Τα VW Golf και Ford Focus, δηλαδή. Κι αυτό είναι κάτι που δεν το λέμε μόνο εμείς, αλλά οι ίδιοι οι ιθύνοντες της Skoda.

Το γεγονός δε ότι το πρωτότυπο - μέχρι στιγμής - Vision RS αποκαλύφθηκε στην έκδοση… RS αποδεικνύει με τον πλέον σαφή τρόπο τις προθέσεις των Τσέχων ώστε να τοποθετήσουν το νέο Rapid σε μια σαφώς πιο premium κλάση από το «τρέχον», δίνοντάς του συγχρόνως την απαραίτητη σπορτίφ αύρα.

Το πρωτότυπο έχει μήκος 4,356 μ., ύψος 1,431 μ., πλάτος 1,81 μ. και μεταξόνιο 2,65 μ., ενώ ο χώρος φόρτωσης στο στιλάτο πίσω μέρος του, ανέρχεται στα 430 λίτρα.

Η υβριδική καρδιά του αυτοκινήτου αποτελείται από τον γνωστό 1.5 TSI κινητήρα του Ομίλου VW, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 102 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh. Η συνδυαστική, ωστόσο, ισχύς του «πακέτου», τα οποίο συνεργάζεται με DSG κιβώτιο και διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (EV, Sport και Normal) περιορίζεται στους 245 ίππους εξασφαλίζοντας μία ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 70 χλμ. Οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται στα 33 gr/100 χλμ., με το «0-100» να ολοκληρώνεται σε μόλις 7,1 δλ. και η επιτάχυνση «80-120» σε 8,9 δλ. Η δε τελική ταχύτητα προσδιορίζεται στα 210 χλμ./ώρα._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου