Ένα μυστηριώδες πρωτότυπο εθεάθη πρόσφατα στο γνώριμο πεδίο δοκιμών της γερμανικής πίστας του Nürburgring.

Με δεδομένο το παρουσιαστικό του εν λόγω οχήματος και το «κενό» που παρατηρείται σήμερα στη γκάμα του μικρομεσαίου μοντέλου της εταιρείας ανάμεσα στην προσθιοκίνητη έκδοση ST των 250 ίππων και την κορυφαία τετρακίνητη RS των 350 ίππων, λογικό είναι να υποθέσει κανείς πως η Ford εξελίσσει με άρμα το συγκεκριμένο πρωτότυπο μια δυνατότερη εκδοχή του πρώτου ακολουθώντας με τον τρόπο αυτό τα χνάρια του μικρότερου Fiesta ST.

Θυμίζουμε πως στις αρχές του περασμένου μήνα, η Ford παρουσίασε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης την έκδοση ST200 του «μικρού» Fiesta αναβαθμίζοντας, πριν από οτιδήποτε άλλο, την απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6  λίτρων.

Ανάλογη θα μπορούσε να είναι η περίπτωση και για το μεγαλύτερο Focus, με τον 2λιτρο κινητήρα να «σκαρφαλώνει» σε απόδοση στους 270 ή και 280 ίππους. Επιπρόσθετα, το νέο(;) ST270/ST280, πέρα από μικρές αναβαθμίσεις στην εμφάνιση, είναι πολύ πιθανό να διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, καθώς και ένα ταχύτερο σύστημα διεύθυνσης. Όπως συνέβη με το Fiesta ST200, πολύ πιθανό είναι οι μηχανικοί της Ford να επέμβουν τόσα στα φρένα, όσο και στην τελική σχέση μετάδοσης του χειροκίνητου κιβωτίου.

Η ημερομηνία επίσημης παρουσίασης του αναβαθμισμένου σε απόδοση, επιδόσεις και οδικά χαρακτηριστικά Ford Focus ST, παραμένει προς το παρόν άγνωστη._Χ.Α.