top icon
Επικαιρότητα

Στα τέλη του 2020 η επίσημη πρεμιέρα του νέου Audi e-tron GT

Το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της Audi με την ονομασία e-tron GT βρίσκεται πλέον προ των πυλών με την παραγωγή του στη Γερμανία να ξεκινά πριν τα τέλη της χρονιάς.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα η Audi, το νέο e-tron GT θα είναι το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας που θα κατασκευάζεται στη Γερμανία. Πιο συγκεκριμένα, το Gran Turismo σπορ μοντέλο της μάρκας με σήμα τους τεμνόμενους κύκλους – ή, αλλιώς, το alter ego της ομόσταβλης Porsche Taycan – θα ξεκινήσει να «αναπαράγεται» σε ευρεία κλίμακα στη γνώριμη γραμμή παραγωγής με την ονομασία Audi Böllinger Höfe που βρίσκεται στην πόλη του Neckarsulm στα τέλη του 2020.

Audi e-tron GT

Προς το παρόν, οι ιθύνοντες του γερμανικού εργοστασίου δεν αποκαλύπτουν λεπτομέρειες που να αφορούν τις τεχνολογικές περγαμηνές του νέου, αμιγώς ηλεκτροκίνητου 4θυρου κουπέ τους. Έτσι, τα μόνα στοιχεία που γνωρίζουμε περιορίζονται σε εκείνα του πρωτότυπου μοντέλου στο οποίο θα βασίζεται (λέγε με e-tron GT Concept) που παρουσιάστηκε περίπου την ίδια εποχή πριν δύο χρόνια.

Audi e-tron GT

Επί του προκειμένου, έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο με μήκος 4,96 μ., πλάτος 1,96 μ. και ύψος μόλις 1.38 μ. – το μεταξόνιό του ορίζεται στα ακριβώς στα 2,9 μ. Από εκεί και πέρα, η οροφή του νέου e-tron θα είναι κατασκευασμένη από carbon, ενώ το «παρών» θα δίνει τόσο το αλουμίνιο, όσο και το ατσάλι υψηλής αντοχής σε καίρια σημεία του πλαισίου. Σχεδιαστικά, σημείο αναφοράς στην πρωτότυπη εκδοχή του e-tron GT είναι η κεκλιμένη οροφή, οι έντονοι θόλοι, το σμιλευμένο πίσω μέρος (που θυμίζει κάτι από Panamera και 911…), η μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα, αλλά και οι 22άρες ζάντες ελαφρού κράματος που «πάνε πακέτο» με ελαστικά διαστάσεων 285/30 – επιλογή ωστόσο που είναι μάλλον απίθανο να δούμε στην έκδοση παραγωγής.

Audi e-tron GT

Για την κίνηση του πρωτοτύπου φρόντιζαν δύο ηλεκτροκινητήρες – ένας σε κάθε άξονα. Η συνδυαστική τους ισχύ έφτανε τους 590 ίππους, τιμές που θα είναι σε θέση να εξασφαλίσουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο κοντά στα 3,5 και 12 δλ. αντίστοιχα – η δε τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα. Οι μηδενικών εκπομπών ρύπων κινητήρες του e-tron GT Concept συνεργάζονταν με μπαταρία ιόντων λιθίου με αποθηκευτική ικανότητα άνω των 90 kWh, και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των Γερμανών, θα είναι σε θέση να εξασφαλίσει σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP αυτονομία πάνω από 400 χλμ.

Audi e-tron GT

Όπως και στο SUV e-tron, έτσι και εδώ θα υπάρχουν διάφορα modes για ανάκτηση της ενέργειας: το Manual, μέσω paddles, το Automatic και το Brake. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως τα φρένα του αυτοκινήτου «εμπλέκονται» κατά τη διαδικασία ανάκτησης της ενέργειας μόνο στην περίπτωση που η εκάστοτε επιβράδυνση του οχήματος υπερβαίνει τα 0,3 g. Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το e-tron GT θα εφοδιάζεται με σύστημα φόρτισης των 800 V, κάτι που θα επιτρέπει και επαγωγικό… φουλάρισμα από το δίκτυο προς τους συσσωρευτές. Σύμφωνα με την Audi, σε ταχυφορτιστή μέσα σε 20 μόλις λεπτά θα είναι εφικτή η πλήρωση των μπαταριών σε ποσοστό που θα αγγίζει το 80% – ενέργεια που θα εξασφαλίζει αυτονομία 320 χλμ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ