top icon
Επικαιρότητα

Σταματά η παραγωγή του Mitsubishi Pajero το 2021;

Ρεπορτάζ από την Ιαπωνία αναφέρει πως η παραγωγή του Mitsubishi Pajero θα σταματήσει την επόμενη χρονιά, τη στιγμή που το εργοστάσιο που παράγεται το εμβληματικό όχημα, αναμένεται να αναστείλει τη λειτουργία του έως το 2023.

Με τις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας να έχουν ήδη διαφανεί, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάνουν τις δικές τους κινήσεις, ώστε να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους στην αγορά, με μια βασική κίνηση να είναι η μείωση του κόστους λειτουργίας. Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιαπωνικού Nikkei η Mitsubishi, η οποία προχωρά σε νέο μεσοπρόθεσμο πλάνο, αναμένεται να προβεί σε αναστολή της λειτουργίας του εργοστασίου που βρίσκεται στo Sakahogi της Ιαπωνίας, όπου παράγεται το Pajero, έως το 2023. Παράλληλα και με βάση όσα αναφέρονται στο ίδιο δημοσίευμα, η παραγωγή του Pajero, θα σταματήσει εντός του 2021.

Αυτή η εξέλιξη δεν αποτελεί κεραυνό εν αιθρία, αφού με την παρουσίαση του Mitsubishi Pajero Final Edition, οι Ιάπωνες απέσυραν το εμβληματικό εκτός δρόμου όχημά τους, από την αγορά της Ιαπωνίας. Αν και το αυτοκίνητο συνεχίζει να πωλείται σε ορισμένες περιοχές του κόσμου, αυτό εφόσον τα δημοσιεύματα αληθεύουν, λογικά δε θα συνεχιστεί για πολύ καιρό, αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση για το θέμα από την πλευρά της Mitsubishi.

Mitsubishi Pajero Final Edition

Η τρέχουσα γενιά Pajero παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2006 στη Διεθνή Έκθεση Παρισιού, ενώ έχει δεχθεί facelifts το 2009, 2010, 2012 και 2015, ωστόσο με το πέρασμα των ετών, η μείωση στη ζήτηση του μοντέλου, ήταν αισθητή. Κύριος λόγος για αυτό, θεωρείται η απόδοση του Pajero από πλευράς κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων, που έχουν εξελιχθεί σε κύρια ζητούμενα της αυτοκινητοβιομηχανίας, που έστρεψε τους αγοραστές της Mitsubishi σε μοντέλα όπως το Outlander PHEV ή το Eclipse Cross.

Στο εργοστάσιο του Sakahogi, που αποτελεί το πρώτο της μάρκας που κλείνει εντός Ιαπωνίας από το 2001, πέρυσι παρήχθησαν 63.000 οχήματα, αριθμός που αναλογεί στο 10% της συνολικής παραγωγής της Mitsubishi στη χώρα. Πέραν του Pajero, εκεί κατασκευάζονται τα Delica D:5 και Outlander, η παραγωγή των οποίων αναμένεται να μεταφερθεί στο εργοστάσιο του Okazaki και αλλού, ενώ αυτή η κίνηση, θα οδηγήσει σε αναδιανομή ρόλων για 900 υπαλλήλους.

Οι προαναφερθείσες κινήσεις της Mitsubishi, η οποία από το 2016 έχει ενταχθεί σε στρατηγική συμμαχία με τις Nissan και Renault, εντάσσονται στο πλαίσιο μείωσης των πάγιων εξόδων της κατά περίπου 935 εκατομμύρια δολλάρια, με το εργοστάσιο όπου παράγεται το Pajero να έχει κεντρικό ρόλο σε αυτό το εγχείρημα. Σημειώστε, πως σε ανάλογες κινήσεις έχουν προχωρήσει και οι Toyota και Honda, που επίσης αναστέλλ ουν τη λειτουργία εργοστασίων στην Ιαπωνία, στο πλαίσιο περικοπής της παραγωγής, ώστε να αντιμετωπίσουν την αντίστοιχη μείωση ζήτησης, που έχει κορυφωθεί μετά την πανδημία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ