Η Toyota αποφάσισε να ακολουθήσει και με την τρέχουσα γενιά του RAV4 το δρόμο που χάραξαν τα Auris και Yaris.

Το γεγονός ότι η ιαπωνική εταιρεία έχει επισήμως αποφασίσει στην Ευρώπη να γυρίσει την πλάτη της στην πετρελαιοκίνηση, δεν είναι πλέον μυστικό. Εξ ου και η απόφασή της να μην διαθέτει το νέο Yaris, αλλά και το μεγαλύτερο Auris, σε εκδόσεις με κινητήρα ντίζελ στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς. Αντίστοιχη φαίνεται πως είναι πλέον η απόφασή της και για την «τρέχουσα» εκδοχή του Toyota RAV4, το οποίο από τις αρχές του επόμενου έτους θα αντικατασταθεί με μία ολοκαίνουργια πρόταση που είδαμε να παρουσιάζεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ν. Υόρκης.

Έτσι, το υπάρχον RAV4, έως ότου αντικατασταθεί, θα είναι πλέον διαθέσιμο στη γηραιά ήπειρο μόνο σε εκδόσεις βενζίνης (με κινητήρα 2,0 λίτρων, ασφαλώς), καθώς και στην υβριδική, που για την περίσταση «πάει πακέτο» μ΄έναν βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 2,5 λίτρων.

Διαβάστε επίσης: Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης «σβήnουν» το 2050, δηλώνει η Toyota

Ωστόσο, η διάθεση της έκδοσης ντίζελ με τον 2λιτρο D-4D κινητήρα των Ιαπώνων θα συνεχιστεί μέχρι να εξαντληθεί όλο το υπάρχον στοκ οχημάτων στις κατά τόπου αγορές της Ευρώπης.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική του Ιάπωνα κατασκευαστή, ο οποίος χρόνια τώρα επενδύει στην ηλεκτροκίνηση, και δη στην υβριδική τεχνολογία, προκειμένου να συνεχίσει να περιορίζει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μοντέλων του._Χ.Α.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά