Επικαιρότητα Κόσμος

Στην παραγωγή η Porsche 911 Speedster

Τα καλά νέα είναι ότι η νέα Porsche 911 Speedster θα μπει στην παραγωγή. Τα κακά ότι τα αντίτυπά της θα περιοριστούν σε μόλις 1948.

Μέχρι τώρα το γνωρίζαμε ως ένα σπορ ανοιχτό πρωτότυπο, που επιχειρεί να «συνδέσει» το παρόν της γερμανικής φίρμας με το ένδοξο παρελθόν της με αφορμή τη συμπλήρωση 70 χρόνων από την έναρξη παραγωγής στις 8 Ιουνίου του 1948 του πρώτου σπορ μοντέλου της. Της 356 Νο1. Σήμερα, όμως, η Porsche επιβεβαιώνει με όλη την επισημότητα που αρμόζει στις περιπτώσεις ότι η καθ’ όλα εκθαμβωτική 911 Speedster θα μπει στην παραγωγή, έστω κι αν αυτή θα περιοριστεί στα μόλις 1.948 αντίτυπα. Και για να γιορτάσει την απόφασή της αυτή, η γερμανική εταιρεία «τοποθέτησε» στο περίπτερό της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού μια πιο «φρέσκια» εκδοχή του μοντέλου, βαμμένη στο κόκκινο χρώμα Guards Red που παραπέμπει σε εκείνη της 911 Speedster του 1988. Σε σχέση με το πρωτότυπο, περεταίρω αλλαγές εντοπίζονται στη σχεδίαση των τροχών - 21 ιντσών για την περίσταση – που με τη σειρά του θυμίζει 911 RSR και GT3 R.

Όπως ξεκαθαρίζουν οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας, η νέα Porsche 911 Speedster, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων που έλαβαν χώρα στο Zuffenhausen στο χώρο του μουσείου της εταιρείας τον περασμένο Ιούνιο, έχει εξελιχθεί από το Porsche Motorsport Centre χρησιμοποιώντας ως βάση μια «ταπεινή» 911 Carrera 4 Cabriolet σε ότι αφορά στα… φανερά της σημεία, και τη σύγχρονη 911 GT3, σε ότι έχει να κάνει με τα «απόκρυφά» της μέρη. Την κίνηση, σύμφωνα με την Porsche, θα εξασφαλίζει ένας ατμοσφαιρικός flat-six κινητήρας με απόδοση που θα ξεπερνά τους 500 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο. Το δε όριο περιστροφής του boxer με τη φυσική αναπνοή θα είναι οι 9.000 σ.α.λ. Διόλου άσχημα, δε νομίζετε;

Οπτικά, κύρια χαρακτηριστικά της Poersche 911 Speedster είναι το πιο κεκλιμένο σε σχέση με μια «911» εμπρός παρμπρίζ και τα μικρότερης επιφάνειας πλευρικά παράθυρα. Στο πίσω μέρος, και συγκεκριμένα πίσω από τις πλάτες των επιβατών, δεσπόζει ένα ειδικά σχεδιασμένο «double bubble» κάλυμμα από carbon, στοιχείο που αποτελεί το σήμα κατατεθέν των εκδόσεων Speedster από το 1988 μέχρι και σήμερα. Το «πακέτο» ολοκληρώνεται από ένα αλεξινέμιο από Plexiglas. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η 911 Speedster δεν θα διαθέτει ηχοσύστημα, ούτε κλιματισμό αλλά ούτε και σύστημα πλοήγησης. Τα δε καθίσματα στο εσωτεριό θα είναι κατασκευασμένα από carbon – όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα φτερά και το εμπρός καπό._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου