Επικαιρότητα Κόσμος

Στις 15 Ιουλίου η πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής του ηλεκτρικού Nissan Ariya

Η Nissan σχεδιάζει να αποκαλύψει σε περίπου δύο εβδομάδες από σήμερα την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Ariya.

Η Nissan επανέρχεται με ακόμα μεγαλύτερη ζέση στην κατηγορία των Zero Emission Vehicles αποκαλύπτοντας στα μέσα του επόμενου μήνα την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Ariya που είδαμε να παρουσιάζεται τον περασμένο Οκτώβριο επί ιαπωνικού εδάφους, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Επί της ουσίας πρόκειται για ένα SUV στο μέγεθος του Χ-Trail, το οποίο θα μπει στην παραγωγή μέσα στο 2021, έχοντας μήκος 4,6 μ. και πλάτος 1,92 μ.

Σχεδιαστικά, η έκδοση παραγωγής αναμένεται να φέρει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο, το οποίο δανείστηκε στοιχεία που είδαμε στα ΙΜk Concept και IMx Concept. Σε κάθε περίπτωση, σήμα κατατεθέν του σχεδιαστικού DNA του νέου ηλεκτρικού SUV της Nissan θα είναι οι λεπτοί εμπρός προβολείς, η εμπρόσθια μάσκα σχήματος V, αλλά και η κυρτή, όσο και λεπτή, κολώνα C, η οποία έρχεται να διαμορφώσει ένα προφίλ που παραπέμπει σε CUV.

Nissan Ariya

Το Ariya, θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, η οποία έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα που σιγά σιγά θα αρχίσουν να… ξεπηδούν από τους κόλπους των Nissan, Renault και Mitsubishi. Μάλιστα, το δάπεδο αυτό χαρακτηρίζεται ως «ευέλικτο», γεγονός που θα δίνει στα μέλη της συμμαχίας τη δυνατότητα να «χτίσουν» πάνω σε αυτό διαφορετικούς τύπους αμαξωμάτων.

Το εσωτερικό θα είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να επωφελείται της απουσίας θερμικού κινητήρα – εξ ου και το επίπεδο πάτωμα στο οποίο φιλοξενούνται οι μπαταρίες του. Από εκεί και πέρα, το κυρίαρχο στοιχείο προβλέπεται να είναι ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός, με τα παραδοσιακά κουμπιά-φυσικούς διακόπτες να επιστρατεύονται για τον έλεγχο του κλιματισμού και της εκκίνησης των δύο μονάδων κίνησης αλλά και του ελέγχου των λειτουργιών της οθόνης των 12,3 ιντσών.

Nissan Ariya

Το Ariya αποτελεί επίσης τον φορέα του συστήματος ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPilot 2.0 της Nissan, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να σηκώσει τα χέρια από το τιμόνι κατά την κίνηση του οχήματος σε μια λωρίδα αποφασίζοντας. Επιπλέον, το ProPilot 2.0 θα μπορεί να κρίνει με βάση τα δεδομένα που θα λαμβάνει από το σύστημα πλοήγησης, ποιο είναι το κατάλληλο σημείο ώστε ο οδηγός να πραγματοποιήσει το προσπέρασμα του αυτοκινήτου που βρίσκεται εμπρός του.

Προς το παρόν, η Nissan δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για τις μονάδες κίνησης (δύο στο σύνολο), ούτε για τη μπαταρία στην οποία θα αποθηκεύεται η ενέργεια, που θα φιλοξενούνται κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του αυτοκινήτου.

Με τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση:

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου