Επικαιρότητα Κόσμος

Στις 4 Νοεμβρίου ξεκινά η παραγωγή του ηλεκτρικού VW ID.3

Τα πρώτα αντίτυπα του ID.3, του νέου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της VW, είναι έτοιμα να βγουν από τη γραμμή παραγωγής της μονάδας κατασκευής οχημάτων της εταιρείας που βρίσκεται στο Zwickau της Γερμανίας.

Όπως ανακοίνωσε η γερμανική εταιρεία πριν λίγα 24ωρα, την προσεχή Δευτέρα 4 Νοεμβρίου τα πρώτα αντίτυπα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου VW ID.3 θα βγουν επίσημα και για πρώτη φορά από τις αναβαθμισμένες στο σύνολο τους γραμμές παραγωγής της γνώριμης μονάδας της VW που έχει την έδρα της Zwickau – εκεί όπου κάποτε «γεννιόταν» το εμβληματικό Trabant. Στο «εναρκτήριο λάκτισμα» του πιο σημαντικού ίσως μοντέλου της γερμανικής εταιρείας εδώ και πολλά χρόνια, το «παρών» πρόκειται να δώσουν, για συμβολικούς και όχι μόνο λόγους, όχι μόνο ο CEO της εταιρείας, Herbert Diess, αλλά και η ίδια η Καγκελάριος της Γερμανίας, Angela Merkel.

Με την ολοκλήρωση το 2021 όλων των εργασιών «μετατροπής» του εν λόγω εργοστασίου από μία μονάδα που κάποτε παρήγαγε οχήματα της VW με θερμικούς κινητήρες στο μεγαλύτερο κέντρο κατασκευής αυτοκινήτων στην Ευρώπη που θα μπαίνουν αποκλειστικά στην πρίζα, στο Zwickau θα «γεννιούνται» σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα περί τα 330.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε ετήσια βάση. Και συγκεκριμένα, έξι διαφορετικά EVs που θα πωλούνται με τα σήματα των VW, Audi και Seat.

Για να πραγματοποιηθούν όλα τα παραπάνω, το VW Group αναφέρει ότι έχει επενδύσει συνολικά 1,2 δις € στη μονάδα κατασκευής οχημάτων που βρίσκεται στην περιοχή της Σαξονίας. Εκεί, κατά τη διάρκεια της εποχής της ΛΔΓ, κατασκευάζονταν το θρυλικό  Trabant, ενώ από την επανέναρξη του λειτουργιών της μονάδας το 1990, έως και σήμερα, περισσότερα από 5,5 εκατομμύρια οχήματα της VW (κυρίως τα Polo, Golf, Golf Estate και Passat) βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου.

Αυτή τη στιγμή η συγκεκριμένη μονάδα καλύπτει έκταση άνω των 1,8 εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων (ισοδύναμη με 252 γήπεδα ποδοσφαίρου), από τα οποία έχουν ολοκληρωθεί περί τα 1,4 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα. Μέχρι τα μέσα του 2018, το Passat κατασκευάζονταν στην εν λόγω μονάδα, με τα Golf και Golf Estate έβδομης γενιάς να παράγονται σε αυτό μέχρι και σήμερα. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η παραγωγή του «παλιού» Golf Estate θα συνεχιστεί στη μονάδα του Zwickau μέχρι τα μέσα περίπου του 2020._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου