Μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό είναι πλέον το νέο Countryman, που εξακολουθεί να αποτελεί το «soft crossover» μοντέλο στη γκάμα της ολοένα και πιο... γερμανικής Mini.

Περνώντας αισίως στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του, το νέο Countryman είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 20 ολόκληρα εκατοστά σε σχέση με τον πρόγονό του, με τα 7,5 εξ αυτών να «δαπανώνται» στο διευρυμένο επίσης μεταξόνιο. Το αμάξωμα συνολικού μήκους 4,3 μ., που μόνο… mini δεν είναι πλέον, είναι συγχρόνως και κατά 3 εκ. φαρδύτερο, γεγονός που το φέρνει αρκετά κοντά με το Audi Q3. Ως γνωστόν, το νέο Countryman βασίζεται πλέον στην πλατφόρμα UKL2, εφαρμογές της οποίας έχουμε ήδη δει τόσο στη Mini όσο και στη «μαμά» BMW.

Όπως είναι αναμενόμενο, η «διόγκωση» του Countryman επέδρασε θετικά στον τομέα των χώρων στην καμπίνα. Πολύ περισσότερο μάλιστα, σε ότι αφορά τη χωρητικότητα του πόρτ μπαγκάζ, το οποίο πλέον φτάνει τα 450 λίτρα (+220 λίτρα σε σχέση με το παρελθόν). Ένα διαφορετικό εδώ στοιχείο εξοπλισμού είναι η παρουσία ενός αναδιπλούμενου πάγκου, ο οποίος φέρει τον ονομασία Picnic Bench.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολο που εξασφαλίζουν την κίνηση, τη βάση συνθέτει ο 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας βενζίνης των 136 ίππων. Η έκδοση που φέρει την ονομασία S, «φορά» τον 2λιτρο 4κύλινδρο των 198 ίππων. Σε ότι έχει να κάνει με τους ντίζελ, το Countryman D κινείται από έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 150 ίππους και το Countryman SD, από ένα αντίστοιχης χωρητικότητας μηχανικό σύνολο με ισχύ 190 ίππους. Η σημαντική σε σχέση με το παρελθόν είδηση θα είναι η επιλογή ενός υβριδικού συστήματος κίνησης, το οποίο γνωρίσαμε στην BMW 225xe. Καρδιά της μονάδας είναι ο 3κυλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων, καθώς και ένας ηλεκτροκινητήρας. Ο πρώτος θα μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και ο δεύτερος στους πίσω. Συνδυαστικά, η ισχύς των δύο κινητήριων μονάδων, οι οποίες συνεργάζονται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ανέρχεται στους 224 ίππους, τιμή που εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,8 δλ.

Η μέση κατανάλωση του Countryman SE ανέρχεται σύμφωνα με την εταιρεία, στα 2,1 λιτ./100 χλμ., οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 49 γρ./χλμ. και η αποκαλούμενη ηλεκτρική αυτονομία, στα 125 χλμ., με την μπαταρία ιόντων λιθίου των 7,6 kWh σε πλήρη φόρτιση. Η τελευταία διαδικασία θα διαρκεί 3 ώρες και 15 λεπτά, ενώ με τη χρήση ταχυφορτιστή, μια ώρα λιγότερη._X.A.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά