Επικαιρότητα Κόσμος

Στο χρονοντούλαπο της σύγχρονης αυτοκινητικής ιστορίας το BMW i8

Το plug-in υβριδικό μοντέλο της BMW μπαίνει οριστικά στο ράφι από τον προσεχή κιόλας μήνα αποκτώντας όμως μία περίοπτη θέση στη σύγχρονη ιστορία του Βαυαρού κατασκευαστή.

Με μόλις έξι χρόνια εμπορικής παρουσίας στις κατά τόπου αγορές, η BMW παίρνει και επισήμως σήμερα την απόφαση να αποσύρει από το αυτοκινητικό της λεξιλόγιο τα ονόματα «i8 Coupe» και «i8 Roadster», τα οποία θα σταματήσουν να παράγονται από τον προσεχή κιόλας μήνα.

Το πρώτο μοντέλο της οικογένειας i της BMW, αλλά και το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο των Βαυαρών, παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2009, με την έκδοση παραγωγής να κάνει το ντεμπούτο της το 2013, στο ίδιο «γερμανικό περιβάλλον».

Από το 2014, έως και τον Δεκέμβριο του 2019, η δημοτικότητα και των δύο διαθέσιμων τύπων αμαξώματος έφτασε, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα το BMW Group, τις 20.000 μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το κεντρομήχανο, 2+2 θέσεων μοντέλο της BMW ήταν διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια της εμπορικής του σταδιοδρομίας με έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος κινούσε τους πίσω τροχούς, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος «συνδέονταν» με τον εμπρόσθιο άξονα.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου