Οι Κορεάτες έχουν πάρει πολύ σοβαρά το νέο τους εγχείρημα. Και δεν θα μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά όταν απέναντί τους έχουν τα αντίστοιχα μοντέλα των BMW, Audi, Mercedes και Jaguar.

Μπορεί το νέο Kia Stinger GT να παρουσιάστηκε στις αρχές του χρόνου στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, αυτό όμως δε σημαίνει πως η εξέλιξη του σταματά εν όψει της επικείμενης εμπορικής του πρεμιέρας στα τέλη της χρονιάς που διανύουμε. Σήμερα, η Kia μας ενημερώνει πως το 4θυρο σπορ σεντάν που «φιλοτέχνησε» ο Peter Schreyer συνεχίζει να… μετρά τις δυνάμεις του στο δυναμόμετρο της γερμανικής πίστας του Nurburgring με ένα πλήθος πρωτοτύπων μοντέλων. Κάθε ένα από αυτά μάλιστα αναμένεται κατά τη διάρκεια των εν λόγω δοκιμασιών να διανύσει πάνω από 10.000 χλμ. στη πίστα των 20,8 χλμ. ή αλλιώς 480 πλήρεις γύρους. Σύμφωνα με τους –αυθαίρετους είναι η αλήθεια- υπολογισμούς των Κορεατών, η συγκεκριμένη απόσταση ισοδυναμεί με 160.000 χλμ. δοκιμών σε δημόσιο δρόμο.

Επί της ουσίας, το Kia Stinger GT είναι ένα επιβλητικό σε σχεδίαση σπορ σεντάν με μήκος 4,8 μ. Το μεταξόνιο του είναι 2,9 μ., ενώ η κίνηση μεταδίδεται μέσω μπλοκέ διαφορικού στους πίσω τροχούς ή εναλλακτικά και στους τέσσερις μέσω ενός συστήματος ενεργούς κατανομής της ροπής. Κάτω από το καπό θα φιλοξενηθούν δύο κινητήρες βενζίνης. Ο πρώτος είναι ο γνωστός 2λιτρος τούρμπο κινητήρας των Kia/Hyundai, ο οποίος είναι ρυθμισμένος για την περίσταση ώστε να αποδίδει 255 ίππους. Ο δεύτερος είναι ένας V6 με χωρητικότητα 3,3 λίτρων και δύο μηχανικούς υπερτροφοδότες, που ανεβάζουν τη μέγιστη ισχύ στους 370 ίππους, προσφέροντας χάρη στις προαναφερθείσες αρετές τελική ταχύτητα κοντά στα 270 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 5,1 δλ. Σε κάθε περίπτωση, αρωγός είναι ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 8 σχέσεις._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά