top icon
Επικαιρότητα

Subaru Impreza WRΧ STi: Πέφτει η αυλαία με την έκδοση Final Edition

Ένας κύκλος ολοκληρώνεται και ένας νέος ανοίγει.

Η έκδοση Final Edition είναι προφανώς και η τελευταία για το εμβληματικό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας, που πλέον τοποθετείται μαζί με τους… ομοϊδεάτες του στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και συνάμα σ’ ένα ιδιαίτερο πάνθεον κατασκευών που σημάδεψαν τη σύγχρονη αυτοκίνηση. Τόσο με τα επιτεύγματα των πολιτικών τους εκδόσεων, όσο και με τις αναρίθμητες δάφνες που απέσπασαν στις ε.δ. Τα πάντε ρει, όμως. Χαρακτηριστική άλλωστε της «νέας τάξης πραγμάτων» που έχει ήδη διαμορφωθεί στο σύγχρονο αυτοκινητικό στερέωμα είναι και η εισγωγή των Ιαπώνων στην επίσημη ανακοίνωση που συνοδεύει την παρουσίαση της έκδοσης Final Edition του εμβληματικού WRX STi.

«Με την κυκλοφορία νέων μοντέλων και την επένδυση σε πλατφόρμες και νέους κινητήρες, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο για τη Subaru που θα επιτρέψει στην κληρονομιά του WRX STI να ενημερώσει τις μελλοντικές εξελίξεις, παρά να συνεχίζει να υπάρχει».

Τι το διαφορετικό προσφέρουν λοιπόν τα μόλις 150 αντίτυπα του WRX STi Final Editon, που καλώς ή κακώς θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στην αγορά της Μ. Βρετανίας; Πέρα από τα επετειακά «ταμπελάκια» στις εσωτερικές και εξωτερικές επιφάνειες, η ουσιώδης διαφοροποίηση έγκειται στην καρδιά του Multi-Mode Driver’s Control Center Differential (DCCD), καθώς πλέον το σύστημα ελέγχου του κεντρικού διαφορικού είναι ηλεκτρονικό.

Από εκεί και πέρα, σχεδιαστικά έχουν γίνει επεμβάσεις στο σχήμα του εμπρός προφυλακτήρα, που πλέον διαθέτει μεγαλύτερα ανοίγματα για καλύτερη ψύξη καθώς και φώτα LED. Στο εσωτερικό οι πινελιές έχουν ανάλογο ύψος, με τη βαθμονόμηση του πίνακα οργάνων να έχει νέα γραφικά, ενώ δεσπόζουσα στο μέσον της κονσόλας είναι η θέση μιας έγχρωμης οθόνης με διαγώνιο 5,9 ίντσες.

Το συλλεκτικό, αν μη τι άλλο, Subaru Impreza WRΧ STi, το οποίο κινείται από τον γνωστό μπόξερ κινητήρα των 2,5 λίτρων της Subaru, κοστίζει στη Μ. Βρετανία 33.995 λίρες. Ήτοι, σχεδόν 38.000 ευρώ. Και φυσικά, έχει το τιμόνι από τη… λάθος θέση._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ