top icon
Επικαιρότητα

SUV θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota

Χωρίς να δώσει αναλυτικές πληροφορίες, η Toyota ανακοίνωσε πως περί τα μέσα του 2021 θα παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, που θα είναι ένα μεσαίο SUV.

Πληροφορίες με το σταγονόμετρο έδωσαν οι Ιάπωνες κατά την αποκάλυψη την είδησης της εισόδου τους στην ηλεκτροκίνηση. Όλα κι όλα τα στοιχεία που συνοδεύουν το σκίτσο με το οποίο αποκαλύπτουν τον επερχόμενο εκπρόσωπό τους στα μεσαία ηλεκτρικά SUV έχουν να κάνουν με το ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA. Η ίδια, ευέλικτη πλατφόρμα, θα αποτελέσει τη βάση και για άλλα μοντέλα που προγραμματίζει να λανσάρει διαδοχικά το εργοστάσιο, με διαφοροποιήσεις, εκτός από τις διαστάσεις, και στη μετάδοση της κίνησης, που θα μπορεί να γίνεται στον εμπρός, τον πίσω ή και στους δύο άξονες. Την ίδια ώρα, κατά το σχεδιασμό της e-TNGA έχει προβλεφθεί η δυνατότητα υποδοχής διαφόρων μεγεθών μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων.

Έτσι, συνολικά χάρη σε αυτά τα χαρακτηριστικά, το εργοστάσιο θα μπορέσει να μειώσει τα διαστήματα που μεσολαβούν μεταξύ του λανσαρίσματος δύο μοντέλων, καθώς -πρακτικά- δύο διαφορετικά αυτοκίνητα θα μπορούν να εξελίσσονται παράλληλα.

Όσον αφορά το SUV που θα αποκαλύψει μέσα στην επόμενη χρονιά η Toyota, βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο, με την παραγωγή του να έχει αναλάβει αποκλειστικά το εργοστάσιο του ZEV στην Ιαπωνία όπου θα παράγονται τα μηδενικών εκπομπών μοντέλα της.

TOYOTA e-TNGA PLATFORM

Αυτή τη στιγμή το εργοστάσιο «δουλεύει» πάνω σε έξι μοντέλα – είτε Toyota, είτε συνεργατών της.

Αν και η είσοδος της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση έχει χαρακτηριστεί από πολλούς καθυστερημένη, οι ίδιοι ανακοινώνουν ότι το 2025 θα έχουν διαθέσιμες περισσότερες από 60 ηλεκτρικές εκδόσεις στην γκάμα τους, αναμένοντας από αυτές περίπου 5,5 πωλήσεις ετησίως.

Με αφορμή το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV της, η Toyota προέβη σε ακόμα μία αποκάλυψη, αυτήν την φορά σχετικά με το γεγονός ότι αναπτύσσει in-house δικές της μπαταρίες. Εκμεταλλευόμενη και την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει έπειτα από δύο και πλέον δεκαετίες εξέλιξης υβριδικών συστημάτων, κατά βάση εργάζεται με γνώμονα τη μείωση του βάρους, του όγκου και κυρίως του κόστους των μπαταριών, όπως και την αύξηση του κύκλου ζωής τους. Ένας από τους βασικούς της συνεργάτες πάνω σ’ αυτό το project είναι η Panasonic, χάρη στην οποία η παραγωγικότητά της θα μπορέσει να γίνει δέκα φορές ταχύτερη. Πρόκειται για στερεάς κατάστασης μπαταρίες που θα φορτίζονται σε πολύ μικρότερους χρόνους από τις σημερινές υγρού τύπου, οι οποίες θα είναι έτοιμες παράλληλα με το νέο ιαπωνικό SUV._ E. Ξ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ