19 Νοε 2018

Συνεχίζονται τα προβλήματα για τη Maserati

Η πτώση των πωλήσεων αλλά και η δραματική μείωση των κερδών συνεχίζουν για ένα ακόμα τρίμηνο να ταλανίζουν την ιταλική εταιρεία αποτελώντας έναν ακόμα πονοκέφαλο για το νέο CEO της FCA.

Maserati

Τα κέρδη της Maserati υποχώρησαν κατά 87% αγγίζοντας μόλις τα 15 εκατ. € κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Οι παγκόσμιες δε πωλήσεις οχημάτων κατέγραψαν πτώση της τάξης του 19% φτάνοντας στις 8.800 μοναδες, ενώ το περιθώριο λειτουργικού κέρδους μειώθηκε στο 2,4% από 13,8% που ήταν το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Αξίζει να σημειωθεί πως ο στόχος της μάρκας για το 2018 είχε τεθεί από τους ιθύνοντές στο 14% και ο αντίστοιχος στις πωλήσεις οι 75.000, αριθμός που στις αρχές του καλοκαιριού αναθεωρήθηκε στις μόλις 50.000 μονάδες. Ακόμα και έτσι όμως, η ιταλική εταιρεία θα είναι δύσκολο να πετύχει το συγκεκριμένο στόχο καθώς κατά τη διάρκεια των πρώτων 9 μηνών του έτους οι ταξινομήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο άγγιξαν μόλις τις 26.400. Κάτι που σημαίνει πως τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους, η Maserati θα πρέπει να πουλήσει περί τα 24.000 αυτοκίνητα - το καλύτερο τέταρτο τρίηνο για την εταιρεία κατεγράφη το 2016 με 18.237 πωλήσεις.

Η ιταλική εταιρεία αντιμετώπισε πολλά προβλήματα τόσο από την εφαρμογή του νέου πρωτοκόλλου υπολογισμού των εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη (WLTP), όσο και από τις επιβραδυνόμενες πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα.

Ο νέος CEO της FCA, Mike Manley, θέλοντας να προσδιορίσει τα αίτια της πτωτικής πορείας της Maserati, δήλωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας ότι ήταν λάθος η διοικητική σύνδεση της Maserati με την Alfa Romeo.

«Εκ των υστέρων βλέπουμε πως δύο πράγματα συνέβησαν όταν βάλαμε μαζί την Maserati και την Alfa. Πρώτον, μειώθηκε η προσοχή στη μάρκα Maserati. Δεύτερον, η Maserati αντιμετωπίστηκε για ένα χρονικό διάστημα σχεδόν σαν να ήταν μάρκα μαζικής αγοράς», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Manley.

Ως πρώτο αντίδοτο στα παραπάνω προβλήματα, η Maserati έχρισε τον περασμένο μήνα τον πρώην επικεφαλής της, Harald Wester, στη θέση του Chief Operating Officer, με τον Manley να δηλώνει πως ο Wester «έχει βαθιά κατανόηση της πολυτελούς κατηγορίας αλλά και της Maserati ως μάρκας»._X.A.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Maserati
  • Maserati
Ετικέτες: