top icon
Κόσμος

Συνεργασία Volvo και Phillip Lim

Η Volvo και η «3.1 Phillip Lim» μοιράζονται τις ίδιες δεσμεύσεις για τη βιωσιμότητα και τη χρήση υλικών που προέρχονται από ανακυκλώσιμες και βιολογικής βάσης πηγές.

Οι δύο εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη ενός νέου πολυτελούς αξεσουάρ μόδας, το οποίο φτιάχνεται από υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των Volvo. Από τους πρωτοπόρους στην υπεύθυνη μόδα, η φημισμένη παγκοσμίως μάρκα μόδας «3.1 Phillip Lim» συνεργάζεται με τη Volvo σε ένα project για τη δημιουργία ενός weekend bag (πακέτου αποσκευών Σαββατοκύριακου) σε περιορισμένα αντίτυπα, με αποδέκτη τον οικολογικά υπεύθυνο ταξιδιώτη.

Από ένα φόρεμα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, φτιαγμένο από φύκια, μέχρι τα φίνα ανακυκλώσιμα υλικά της, η 3.1 Phillip Lim φημίζεται για τη διάθεσή της να διευρύνει συνεχώς τα όρια, εξερευνώντας εναλλακτικά υλικά με τα οποία δημιουργεί υπεύθυνη πολυτέλεια και αβίαστο στυλ, για να φέρει την επανάσταση στη σύγχρονη βιομηχανία της μόδας. Το weekend bag του σχεδιαστή φτιάχνεται από ένα νέο βιώσιμο υλικό, το Nordico, που εξελίχθηκε για τα εσωτερικά των Volvo. Όπως ανακοινώθηκε νωρίτερα το τρέχον έτος, με αρχή το C40 Recharge, όλα τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα Volvo δεν θα έχουν καθόλου δέρμα στο εσωτερικό τους. Αυτή η δέσμευση αντανακλά την φιλοδοξία της Volvo να βρίσκει υψηλής ποιότητας, βιώσιμους πόρους στη θέση πολλών υλικών που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή στην ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία.

Το Nordico είναι ένα νέο, υψηλής ποιότητας καινοτόμο υλικό που δημιουργήθηκε από τη Volvo και θα κάνει πρεμιέρα στην επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας. Αποτελούμενο από υφάσματα που φτιάχνονται από ανακυκλώσιμο υλικό, όπως οι φιάλες PET, υλικά που αποτελούνται από δασικά απόβλητα, προερχόμενα από βιώσιμα δάση στη Σουηδία και τη Φιλανδία, καθώς και φελλούς που ανακυκλώνονται από τη βιομηχανία οίνου, το Nordico θέτει ένα νέο πρότυπο για το μέλλον του εσωτερικού σχεδιασμού των premium αυτοκινήτων.

Παρόλο που το weekend bag δεν είναι διαθέσιμο για αγορά λόγω του αποκλειστικού χαρακτήρα του και των λίγων αντιτύπων, οι ενδιαφερόμενοι ίσως έχουν ευκαιρίες να το βρουν σε περιορισμένο αριθμό, μέσω πρωτοβουλιών που θα αναλάβουν οι επιμέρους αγορές, όπως διαγωνισμοί, φιλανθρωπικές δημοπρασίες και προσφορές.

Ο Phillip Lim, συνιδρυτής και διευθυντής δημιουργικού της 3.1 Phillip Lim δήλωσε: «Η βιωσιμότητα υπήρξε τμήμα της μάρκας 3.1 από την αρχή. Σε οτιδήποτε κάνουμε, εργαζόμαστε για να πετύχουμε μία βιώσιμη ισορροπία. Αρχή της μάρκας μας είναι ότι ”το να φτιάχνεις λιγότερα σημαίνει περισσότερα. Η συνεργασία μας με τη Volvo σε αυτό το βιώσιμο project ήταν αποτέλεσμα άμεσης σύμπτωσης των αξιών μας. Αισθάνομαι σίγουρος ότι με την τωρινή συλλογική μας νοοτροπία, έχουμε την ελευθερία να βρίσκουμε βιώσιμες λύσεις με νέα υλικά, ενώ εξακολουθούμε να είμαστε ικανοί να πετύχουμε υψηλό design, το οποίο είναι η απόλυτη πολυτέλεια». Δελτίο Τύπου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ποιο αυτοκίνητο πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»;

    Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ