Επικαιρότητα Κόσμος

Σύστημα μετάδοσης της BorgWarner για την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

Η BorgWarner προμηθεύει την Ford και την νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη Mustang Mach-E μ’ ένα ενσωματωμένο στη μονάδα κίνησης σύστημα μετάδοσης, το οποίο φέρει την ονομασία integrated Drive Module.

Η ηλεκτροκίνηση έχει ανατρέψει ό,τι ξέραμε μέχρι τώρα για τα συστήματα μετάδοσης της κίνησης, τις μονάδες πρόωσης και τα ηλεκτρικά ισχύος που σε κάθε EV «συντονίζονται» προκειμένου να εξασφαλίσουν στο δρόμο το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ως εκ τούτου, οι ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις των συγκεκριμένων αυτοκινήτων απαιτούν και ανάλογες λύσεις.

Για την περίσταση, η BorgWarner, η γνωστή εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων που σχετίζονται τόσο με τους κινητήρες (BorgWarner Engine Group) όσο και με τα συστήματα μετάδοσης (BorgWarner Drivetrain Group) «ετοίμασε» για λογαριασμό της Ford και της νέας Mustang Mach-E ένα ενσωματωμένο στη μονάδα κίνησης σύστημα μετάδοσης που φέρει την ονομασία integrated Drive Module (iDM).

BorgWarner

Το iDM αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και ενιαίο πακέτο, καθώς στην όλη «συσκευασία» περιλαμβάνεται το σύστημα θερμικής διαχείρισης, καθώς και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης της BorgWarner, συμπεριλαμβανομένου ασφαλώς του μονο-τάχυτου κιβωτίου, τα οποία είναι ενσωματωμένα στον ηλεκτροκινητήρα και τα ηλεκτρονικά ισχύος, που με τη σειρά τους φέρουν την υπογραφή άλλων, μη κατονομαζόμενων προμηθευτών.

Σύμφωνα με την BorgWarner, το iDM υιοθετεί ομόκεντρο σχεδιασμό με έξοδο στον ίδιο άξονα με τον ηλεκτρικό κινητήρα, με αποτέλεσμα μια διαθέτει πιο κόμπακτ διαστάσεις. Σε ότι αφορά στο ίδιο το κιβώτιο, η αμερικανική εταιρεία αναφέρει ότι μπορεί να διαχειριστεί στον άξονα ροπή έως και 4.278 Nm. Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως το σύστημα μετάδοσης της BorgWarner υιοθετείται τόσο στις πισωκίνητες όσο και στις τετρακίνητες εκδόσεις της νέας Mustang Mach-E.

Ford Mustang Mach-E

Το νέο EV της Ford θα διατίθεται από τα τέλη περίπου του 2020 σε δύο εκδόσεις που σχετίζονται με τη δυναμική της μπαταρίας. Η πρώτη από αυτές θα εφοδιάζεται με έναν συσσωρευτή ενέργειας ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 75,7 kWh και 288 κυψέλες και η δεύτερη με έναν αντίστοιχο με 98,8 kWh και 376 κυψέλες. Εδώ, σε συνδυασμό με την έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς, η αυτονομία σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP φτάνει έως και τα 600 χλμ.

Η Ford ανακοινώνει επίσης πως η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων και ροπή 565 Nm – στη δε Mutang Mach-E GT, η οποία θα εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 5 δλ., η απόδοση θα «σκαρφαλώνει» στους 465 ίππους  και η ροπή στα 860 Nm.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου