26 Μαρ 2019

Τα Ford Fiesta και Focus 1.0 EcoBoost αποκτούν 48βολτο υβριδικό σύστημα

Η Ford ανακοίνωσε ότι οι εκδόσεις 1.0 EcoBoost των Fiesta και Focus θα «υποδεχτούν» από τη νέα χρονιά ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης των 48 Volt.

Ford Focus

Θέλοντας να δώσει το στίγμα των προθέσεων της εν όψει των επερχόμενων μέσα στις προσεχείς μέρες αποκαλύψεών της, η Ford ανακοίνωσε σήμερα πως η βενζινοκίνητη εκδοχή 1.0 EcoBoost των Fiesta και Focus θα πλαισιωθεί από το 2020 από mild-hybrid εκδόσεις των 48 Volt. Η όλη διάταξη θα αποτελείται από μία ενσωματωμένη γεννήτρια-μίζα (Belt Integrated Starter Generator - BISG), η οποία θα δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης και αποθήκευσης της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά τη διαδικασία της πέδησης - η ενέργεια αυτή θα «εναποτίθεται» σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt

Όπως συμβαίνει με όλα τα mild hybrid συστήματα του είδους, η όλη διάταξη εκτελεί παράλληλα και χρέη γεννήτριας παρέχοντας επιπλέον ροπή κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ιδίως στις χαμηλές στροφές περιστροφής του EcoBoost κινητήρα, ο οποίος είναι εφοδιασμένος πλέον με μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή που μειώνει ακόμα περισσότερο την υστέρηση στην απόκριση (turbo lag). Προς το παρόν, η Ford δεν ανακοινώνει πως διαμορφώνονται οι τιμές της μέγιστης ισχύος και ροπής του 3κύλινδρου συνόλου όταν το τελευταίο πλαισιώνεται από το υβριδικό σύστημα των 48 Volt.

Μετά τις απαραίτητες πιστοποίησες, η Ford αναμένει πως η μέση εκπομπή CΟ2 θα διαμορφωθεί στα 112 και 106 γρ./χλμ. για τα Fiesta mild hybrid και Focus mild hybrid, αντίστοιχα. Σε ότι αφορά στην κατανάλωσή τους σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό πρωτόκολλο, η εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα τις προσωρινές, όπως η ίδια τις χαρακτηρίζει, τιμές 4,9 και 4,7 λίτ./100 χλμ.

Τα νέα Fiesta και Focus Hybrid έρχονται να πλαισιώσουν στη γκάμα της εταρείας το Mondeo Wagon Hybrid καθώς και τα αντίστοιχα Transit EcoBlue, Transit Custom και Toureo Custom._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Ford Fiesta
  • Ford Focus
  • Ford Hybrid