top icon
Επικαιρότητα

Τα νέα Audi TT RS των 400 ίππων στο Πεκίνο

Την Έκθεση του Πεκίνου επέλεξε η Audi για να παρουσιάσει επίσημα τη νέα γενιά RS τόσο για την κουπέ, όσο και για την ανοιχτή παραλλαγή του ΤΤ.

Η μηχανική καρδιά και των δύο εκδόσεων αποτελεί, φυσικά, τον κεντρικό πόλο έλξης. Επί του πρακτέου, οι Γερμανοί «τόνωσαν» ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες του υπερτροφοδοτούμενου 2.5 5κύλινδρου κινητήρα τους, ο οποίος πλέον διαθέτει αλουμινένιο αντί για ατσάλινο μπλόκ. Χάρη σε αυτό, ο γνώριμος, κατά τ΄άλλα κινητήρας, είναι ελαφρύτερος από τον απερχόμενο κατά 10 περίπου κιλά. Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερα… διεγερτική είναι η επιλογή των ιθυνόντων της Audi να… εκτοξεύσουν την ισχύ του στους 400 ίππους και τη ροπή στα 480 Nm, τιμές που εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,7 δλ. για την Coupe έκδοση και 3,9 δλ. για την βαρύτερη, Roadster.

Ο κινητήρας συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας –δυστυχώς, η επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου, απλά, δεν υφίσταται- με την κίνηση να περνά φυσικά σε όλους τους τροχούς.

Για να βελτιστοποιήσουν τα οδικά χαρακτηριστικά των νέων ΤΤ RS, οι μηχανικοί της εταιρείας ρύθμισαν πιο σφικτά τα αμορτισέρ χαμηλώνοντας συγχρόνως τα ελατήρια κατά 10 χλστ. Ταυτόχρονα, υπάρχει η επιλογή να παραγγείλει κανείς την ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Audi. Στις βασικές εκδόσεις, τα νέα ΤΤ RS πατούν σε τροχούς 19 ιντσών και φρενάρουν με ατσαλένιους δίσκους εμπρός διαμέτρου 370 χλστ. Προαιρετικά, πάντως, μπορείτε να εγκαταστήσετε 20άρες ζάντες και σύστημα πέδησης με κεραμικούς δίκσους.

Σχεδιαστικά, τα νέα TT RS ξεχωρίζουν σε σχέση με τα ταπεινότερα αδέλφια τους χάρη στον πιο τονισμένο εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, τις πλευρικές ποδιές, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και την «σταθερή» πίσω αεροτομή._Χ.Α.  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ