Η Ford αναλύει τις διαφορετικές παραμέτρους των προγραμμάτων οδήγησης του κορυφαίου της κουπέ.

Η Ford συνεχίζει, όπως το συνηθίζει τους τελευταίους μήνες, την τμηματική ροή των πληροφοριών που αφορούν στο πολυαναμενόμενο GT. Αυτή τη φορά σειρά έχει η «ανάλυση» των πέντε διαθέσιμων προγραμμάτων οδήγησης που μεταβάλλουν τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, του launch control, της ανάρτησης, ακόμα και της θέσης των ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων του αυτοκινήτου.

Τα πέντε προγράμματα είναι τα Wet, Normal, Sport, Track και V-Max. To πρώτο, όπως μαρτυρά και η ονομασία του, ενδείκνυται για κίνηση αποκλειστικά σε βρεγμένες επιφάνειες. Σε αυτή την περίπτωση το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας είναι ενεργοποιημένο, χωρίς ο οδηγός να μπορεί να επέμβει στην «ευαισθησία» του. Την ίδια στιγμή, η λειτουργία launch control παραμένει στην… αφάνεια. Η ανάρτηση βρίσκεται στη θέση default (σ.σ.: η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος διατηρείται σταθερή στα 120 χλστ.) και η ρύθμιση του κιβωτίου στη θέση Normal. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως στο πρόγραμμα αυτό η απόκριση του κινητήρα είναι λιγότερο άμεση με το σύστημα που περιορίζει την υστέρηση απόκρισης του τούρμπο να παραμένει ανενεργό. Την ίδια στιγμή, η ενεργή πίσω αεροτομή ενεργοποιείται μόνο όταν το αυτοκίνητο υπερβεί τα 145 χλμ./ώρα.

Σε σχέση με το Wet, στο πρόγραμμα Normal οι διαφορές αφορούν στη δυνατότητα ενεργοποίησης του launch control. Οι σημαντικές διαφορές έρχονται με την ενεργοποίηση του προγράμματος Sport. Εδώ, η απόκριση του κινητήρα των 650 ίππων γίνεται πιο άμεση με το σύστημα anti-lag να δίνει το «παρών». Ταυτόχρονα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει μέσω του AdvanceTrac System την ευαισθησία του συστήματος ευστάθειας. Η ρύθμιση της ανάρτησης γίνεται πιο «σφικτή» με το ύψος της, όμως, να παραμένει στα 120 χλστ. Τέλος, η πίσω ενεργή αεροτομή ενεργοποιείται από τα 110 περίπου χλμ./ώρα.

Στο πρόγραμμα Track η ανάρτηση του Ford GT χαμηλώνει κατά 50 χλστ. με τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ να αποκτούν την πλέον σπορ ρύθμισή τους. Επίσης, η πίσω αεροτομή βρίσκεται σε πλήρη και μόνιμη ανάπτυξη. Τέλος, στο V-Max όλα τα παραπάνω παίρνουν την ιδανική «θέση» ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να αναπτύξει τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα στη ευθεία. Σε γενικές γραμμές, με εξαίρεση τη μόνιμα «κρυμμένη» πίσω αεροτομή και την απενεργοποίηση του συστήματος anti-lag, όλες οι υπόλοιπες ρυθμίσεις είναι οι ίδιες με εκείνες του προγράμματος Track._X.A.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά