top icon
Επικαιρότητα

Τα πρωτότυπα της Porsche που δεν μπήκαν ποτέ στην παραγωγή

Η Porsche αποκαλύπτει ένα πλήθος πρωτότυπων αυτοκινήτων της που ουδέποτε είδαν το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.

Με τον τίτλο Porsche Unseen, η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει για πρώτη φορά ένα πλήθος πρωτότυπων αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν από το 2015 έως και το 2019 σε κλίμακα 1:1 από τους σχεδιαστές της στο Weissach, αλλά ουδέποτε είδαν το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής παραμένοντας για πάντα στη σφαίρα του… φανταστικού.

«Η Porsche έχει σκόπιμα ένα μόνο στούντιο σχεδιασμού που βρίσκεται πολύ κοντά στο τμήμα εξέλιξης. Το Weissach είναι το επίκεντρο. Αντί να έχουμε σχεδιαστικά κέντρα σε μακρινές μητροπόλεις της Β. Αμερικής και της Ασίας, οι σχεδιαστές μας έρχονται από όλο τον κόσμο στην Porsche στο Weissach για να δημιουργήσουν τα σπορ αυτοκίνητα παραγωγής αλλά και τα πρωτότυπά της, στην καρδιά της μάρκας. Περισσότεροι από 120 σχεδιαστές και ειδικοί εργάζονται στο Porsche Design Studio», δηλώνουν οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας.

Porsche Unseen

Porsche 919 Street

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο κατασκευάστηκε το 2017. Όπως είναι προφανές στους φίλους των αγώνων, η 919 Street εξελίχθηκε με βάση την τεχνολογία που χρησιμοποίησε η Porsche στην 919 Hybrid. Επί της ουσίας, επρόκειτο για ένα πρωτότυπο που υπόσχεται να προσφέρει «την συναρπαστική οδηγική εμπειρία του αγωνιστικού LMP1 στους ερασιτέχνες οδηγούς». Κάτω από το εξωτερικό κέλυφος της 919 Street έβρισκε κανείς ένα μονοκόκ πλαίσιο από carbon και ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με απόδοση 900 ίππων. Οι διαστάσεις και το μεταξόνιο της 919 Street ήταν επίσης ίδιες με εκείνες της 919 Hybrid.

Porsche 919 Street

Porsche Vision Spyder

Με το λιτό και καθαρόαιμο κόκπιτ του και τις χαρακτηριστικές γρίλιες πάνω στον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα, το «συμπαγές» Porsche Vision Spyder που κατασκευάστηκε το 2019 παραπέμπει άμεσα στην Porsche 550-1500 RS Spyder του 1954. Όπως χαρακτηριστικά δηλώνουν οι ιθύνοντες της εταιρείας, το εν λόγω πρωτότυπο ήρθε στο φως με στόχο «την περαιτέρω ανάπτυξη της σχεδιαστικής ταυτότητας της Porsche» και την προσφορά μιας ιδέας αναφορικά με το πώς θα μπορούσε να ένα roll-bar σε ένα σύγχρονο σπορ μοντέλο της μάρκας.

Porsche Vision Spyder

Porsche Vision “Renndienst”

Το Porsche Vision “Renndienst” γεννήθηκε το 2018 αποτελώντας μια αρκετά… ιδιόρρυθμη εκδοχή ενός οικογενειακού οχήματος με τα σήμερα του Γερμανού κατασκευαστή για 6 άτομα. Αν μη τι άλλο, επρόκειτο για ένα  φουτουριστικό όχημα με ευέλικτη» καμπίνα, στην οποία ο οδηγός φιλοξενούνταν στο κέντρο. Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, οι επιβάτες μπορούσαν να απολαύσουν έναν απροσδόκητα γενναιόδωρο χώρο και μία μοναδική εμπειρία ταξιδιού.

Porsche Vision "Renndienst"

Porsche 906 Living Legend

Αν μη τι άλλο, το 906 Living Legend αποτέλεσε ένα ακόμα… ιδιαίτερο concept car από το στρατόπεδο της Porsche. Για την περίσταση έχουμε να κάνουμε με ένα super sport αυτοκίνητο, το οποίο αναδείκνυει την αίσθηση μιας κατασκευής «2 σε 1». Σύμφωνα με την Porsche, οι μεγάλοι πλευρικοί αεραγωγοί εξυπηρετούν τις ανάγκες ψύξης ενός κινητήρα που βρίσκεται εγκατεστημένος στο κέντρο του αμαξώματος.

Porsche 906 Living Legend

Porsche Vision 918 RS

Η Porsche 918 Spyder ήταν ένα μοντέλο-ορόσημο για τον Γερμανό κατασκευαστή αποτελώντας το πρώτο υβριδικό super sport αυτοκίνητο από το Weissach. Το 2019 οι σχεδιαστές δημιούργησαν μια νέα εκδοχή του μοντέλου «με την πιο εξελιγμένη τεχνολογία οδήγησης και πλαισίου, καθώς και ένα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμα που ήταν ικανό να θέσει και πάλι τα πρότυπα σε δρόμο και πίστα».

Porsche Vision 918 RS

Porsche Vision 920

Η Porsche ισχυρίζεται ότι το Vision 920 συνδυάζει το σχεδιαστικό DNA των σπορ αυτοκινήτων παραγωγής της με τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά ενός πρωτότυπου που προορίζεται για αγωνιστική χρήση. Και αυτό είναι κάτι που είναι άμεσα διακριτό με την πρώτη ματιά.

Porsche Vision 920

Porsche Vision E

Όπως μπορεί κανείς να καταλάβει και από την ονομασία του, το Vision E δεν αποτελεί παρά μια έκδοση… βόλτας της 99Χ Electric με την οποία το γερμανικό εργοστάσιο συμμετέχει στο ηλεκτρικό πρωτάθλημα της Formula E. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι και εδώ ο διαθέσιμο χώρος επαρκεί αποκλειστικά και μόνο για τη φιλοξενία ενός επιβάτη – που φυσικά είναι και ο χειριστής του οχήματος.

Porsche Vision E

Porsche 917 Living Legend

Πίσω από το τιμόνι της Porsche 917 KH με κόκκινο και άσπρο livery, οι Hans Herrmann και Richard Attwood κέρδισαν την πρώτη νίκη για την Porsche στο Le Mans το καλοκαίρι του 1970. Όταν η Porsche επέστρεψε στο σπορ στην κατηγορία LMP1 το 2013, οι ιθύνοντες της εταιρείας από το Weissach μια σύγχρονη εκδοχή του εν λόγω οχήματος που χρησιμοποιούσε ως σημείο αναφοράς την 918 Spyder και την προφανή ονομασία 917 Living Legend.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ