top icon
Επικαιρότητα

Τα τετρακίνητα Volvo γίνονται πιο… πισωκίνητα

Η Polestar ετοίμασε ένα software για τα τετρακίνητα μοντέλα της «μαμάς» Volvo, το οποίο μεταφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς.

Τα τετρακίνητα μοντέλα της Volvo καθίστανται πλέον πιο «οπισθοβαρή» όσον αφορά στην ποσότητα της ροπής του κινητήρα που περνά στους πίσω τροχούς, χάρη σ’ ένα νέο, έξτρα software που ετοίμασε για λογαριασμό της μητρικής εταιρείας η Polestar. Όπως ανακοινώθηκε, η ενεργοποίησή του γίνεται σε δύο μόνο περιπτώσεις: είτε όταν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα Dynamic, είτε με την απενεργοποίηση του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος. Του γνωστού ESP, δηλαδή.

Σύμφωνα με την Volvo, με τον τρόπο αυτό στους πίσω τροχούς των τετρακίνητων μοντέλων της περνά περισσότερη ροπή απ’ ότι μέχρι τώρα, αλλά και με μεγαλύτερη συχνότητα, στοιχείο που δημιουργεί μία πιο διασκεδαστική και συμμετοχική συμπεριφορά στις στροφές, παρόμοια με εκείνη ενός πισωκίνητου αυτοκινήτου.

Το νέο αυτό software της Polestar Engineered Optimization Accessory πάει… πακέτο με ένα ακόμα, τα οποίο καθιστά πιο άμεση την απόκριση του κινητήρα, ενώ παράλληλα βελτιώνει την απόδοση του αυτόματου κιβωτίου, το οποίο «κρατά» τη σχέση στις στροφές καθιστώντας συγχρόνως τις αλλαγές πιο άμεσες.

Το όλο αυτό πακέτο είναι διαθέσιμο με έξτρα χρέσωση σε όλα τα τετρακίνητα μοντέλα των σειρών 90, 60 και XC40, ντίζελ και βενζίνης, πλην των plug-in υβριδικών τους εκδοχών (σ.σ.: η μεταφορά της ροπής σε αυτά στους πίσω τροχούς γίνεται με την αρωγή του ηλκτροκινητήρα)._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ