top icon
Επικαιρότητα

«Ταβάνι» έπιασαν οι ανακλήσεις το 2015

Τη 2015 οι κατασκευαστές εξέδωσαν τον μεγαλύτερο αριθμό ανακλήσεων από κάθε άλλη χρονιά.

Ωστόσο, παρά την υπερβολική αυτή… ευαισθησία που επέδειξαν την περασμένη χρονιά οι κατασκευαστές, η ανταπόκριση των καταναλωτών στις επίσημες ανακλήσεις δεν ήταν η προσδοκώμενη, καθώς, σύμφωνα με όλα όσα ανακοίνωσε επίσημα στις ΗΠΑ η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας (National Highway Traffic Safety Administration-NHTSA), μόλις το 75% των ιδιοκτητών της χώρας έσπευσε να επιδιορθώσει το όχημά του ανταποκρινόμενο, ως όφειλε, στις εκκλήσεις των πρώτων. Για το λόγο αυτό, οι αρμόδιες αρχές της χώρας αποφάσισαν να ξεκινήσουν άμεσα μια νέα εκστρατεία ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης που θα προτρέπει τους καταναλωτές να ελέγχουν, κυρίως μέσω του διαδικτύου, για «ανοικτές» ανακλήσεις τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο. Παράλληλα, οι αρμόδιοι φορείς θα προσπαθήσουν από εδώ και στο εξής να ειδοποιούν απευθείας τους «ενδιαφερόμενους» μέσω αποστολής ηλεκτρονικών μηνυμάτων.

Ωστόσο, το όλο ζήτημα είναι αρκετά περίπλοκο, κυρίως σε ότι αφορά στον «εντοπισμό» της ταυτότητας των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων που υπάγονται σε κάποιο πρόγραμμα ανάκλησης. Μπορεί τα πράγματα να είναι… εύκολα στην περίπτωση ενός καινούργιου οχήματος που μόλις «βγήκε» από την έκθεση του τοπικού αντιπροσώπου, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί το ίδιο και για εκείνη ενός μεταχειρισμένου, που φυσικό είναι να αλλάζει διαρκώς… χέρια.

Με δεδομένη την τεράστια δημοσιότητα που πήραν μέσω των ΜΜΕ οι υποθέσεις των προβληματικών αερόσακων της Takata αλλά και εκείνης του διακόπτη ανάφλεξης σε μοντέλα της GM, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το 2015 εκδόθηκαν συνολικά 868 ανακλήσεις που αφορούσαν σε πάνω από 51,2 εκ. οχήματα._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ