top icon
Επικαιρότητα

Taycan, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche

Η Mission E, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, μετονομάζεται σε Taycan και θα είναι έτοιμο προς παρουσίαση μέσα στο 2019.

Στα πλαίσια των χθεσινών εορταστικών εκδηλώσεων για τα 70 χρόνια σπορ δημιουργιών της Porsche που πραγματοποιήθηκαν στην έδρα της γερμανικής εταιρείας στο Zuffenhuausen, δύο ήταν οι σημαντικότερες ειδήσεις που «βγήκαν» στην επιφάνεια: η πρώτη αφορά στην αποκάλυψη της 911 Speedster Concept και η δεύτερη στην απόφαση των ιθυνόντων της Porsche να μετονομάσουν την ηλεκτρική Mission E, που θα δούμε να εντάσσεται στη γκάμα της ως «κανονικό» μοντέλο μέσα στο 2019, σε… Taycan. Μία ονομασία που μεταφράζεται, σύμφωνα με τους Γερμανούς, σε «ζωντανό, νεαρό άλογο».

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρείας, μέχρι το 2025 το ένα τέταρτο των πωλήσεών της θα απαρτίζεται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, σαν τη νέα Taycan. Όπως είναι γνωστό, πρόκειται για το πρώτο φουλ ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, το οποίο θα κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν, όπως αποκάλυψε πριν λίγες μέρες ο πρεσβευτής της μάρκας και οδηγός αγώνων, Mark Webber, 600 ίππους. Για το «0-100» θα απαιτούνται, σύμφωνα με τον Αυστραλό πρώην πιλότο της F1, λιγότερο από 3,5 δλ., παρά το αναμενόμενα «τσιμπημένο» βάρος του αυτοκινήτου.

Δείτε σε βίντεο τον Mark Webber να δοκιμάζει την πρωτότυπη εκδοχή της νέας Porsche Taycan

Η νέα Taycan θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, η οποία είναι γνωστή στο «εσωτερικό» της γερμανικής εταιρείας με την ονομασία J1. Χάρη στη «μελετημένη» της αρχιτεκτονική, οι μπαταρίες θα είναι τοποθετημένες στο δάπεδο με τρόπο που θα εξασφαλίζουν πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, κάτι που θα δώσει στους μηχανικούς της γερμανικής εταιρείας τη δυνατότητα να υιοθετήσουν πιο «ήπιες» ρυθμίσεις στην ανάρτηση ούτως ώστε η Taycan, ο αντίπαλος, με άλλα λόγια, του Tesla Model S, να διαθέτει τον απαιτούμενο σπορ χαρακτήρα.

Για τη νέα Porsche Taycan, η γερμανική εταιρεία φέρεται να συνεργάζεται με την ιαπωνική Hitachi για την εξέλιξη των μπαταριών, οι οποίες θα εξασφαλίζουν, σύμφωνα με τις υποσχέσεις των Γερμανών, αυτονομία άνω των 400 χλμ. Με βάση τις έως τώρα διαρροές, οι συσσωρευτών ενέργειας θα μπορούν να «γεμίσουν» έως και το 80% της μέγιστης χωρητικότητάς τους σε ενέργεια σε χρόνο 15 λεπτών μέσω της υιοθέτησης τεχνολογίας φόρτισης των 800V.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι μπαταρίες της νέας Taycan θα είναι οι ίδιες με εκείνες που θα χρησιμοποιεί το επίσης ηλεκτρικό e-tron της Audi που θα δούμε να αποκαλύπτεται με πάσα επισημότητα σε λίγες εβδομάδες από σήμερα.

Την ευθύνη εξέλιξης της νέας Taycan έχει αναλάβει ο Stefan Weckbach, ο οποίος έχει διατελέσει επικεφαλής του τμήματος προϊοντικής ανάπτυξης της γκάμας Porsche, όντας συγχρόνως επικεφαλής του προγράμματος ανάπτυξης της «ξεσκούφωτης» Boxster.

Για τη νέα Taycan, η Porsche εξελίσσει αυτή τη στιγμή ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4. Επ’ αυτού, ο Oluver Blume, o CEO της Porsche, δηλώνει τα εξής:

«Υπάρχουν καταστάσεις όπου ο οδηγός θα μπορεί να διαβάσει μια εφημερίδα, αλλά οι πελάτες μας απολαμβάνουν την οδήγηση και αυτό θα παραμείνει ως έχει»._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ